MAZÁČOVÁ, Pavlína. Informační gramotnost – kompetence pro bezpečnou každodennost. In Festival bezpečného internetu 2020, 1.10.2020, online. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Informační gramotnost – kompetence pro bezpečnou každodennost
Název anglicky Information literacy - competence for safe everyday life
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína.
Vydání Festival bezpečného internetu 2020, 1.10.2020, online, 2020.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky informační gramotnost; učitel; učící knihovník; kompetenční učení; žáci
Klíčová slova anglicky information literacy; teacher; teaching librarian; competence learning; pupils
Štítky didaktika, informační gramotnost, kompetenční učení, rivok, učící knihovník
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 23. 3. 2021 18:48.
Anotace
Přednáška ve formě webináře reflektuje informační gramotnost jako jedno z klíčových témat vzdělávací politiky. Jak lze práci s informacemi rozvíjet v místně zakotvených aktivitách? Jakou roli má spolupráce škol a knihoven? Autorka představila edukační a metodické nástroje rozvoje informační gramotnosti. Jejich vzniku, aplikaci i evaluaci napříč primárním i sekundárním vzděláváním se dlouhodobě věnuje.
Anotace anglicky
The lecture in the form of a webinar reflects information literacy as one of the key topics of educational policy. How can working with information be developed in locally based activities? What is the role of cooperation between schools and libraries? The author presented educational and methodological tools for the development of information literacy. They have long been involved in their creation, application and evaluation across primary and secondary education.
Návaznosti
MUNI/A/1301/2019, interní kód MUNázev: Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích (Akronym: DISRI 2020)
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 11:18