Jak připravit knihovníky a učitele na změny ve vzdělávání
MAZÁČOVÁ, Pavlína. Jak připravit knihovníky a učitele na změny ve vzdělávání. In Konference Knihovny současnosti 2020. 2020. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Jak připravit knihovníky a učitele na změny ve vzdělávání |
Název anglicky | How to prepare librarians and teachers for changes in education |
Autoři | MAZÁČOVÁ, Pavlína. |
Vydání | Konference Knihovny současnosti 2020, 2020. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
WWW | URL |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | gramotnost; učitel; učící knihovník; kompetenční učení; žáci; kurikulum; vzdělávací politika |
Klíčová slova anglicky | literacy; teacher; teaching librarian; competence learning; Pupils; curriculum; educational policy |
Štítky | didaktika, informační gramotnost, kompetenční učení, učící knihovník, vzdělávací politika |
Změnil | Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 25. 1. 2021 14:05. |
Anotace |
---|
Nároky informační společnosti formují také v oblasti vzdělávání žáků potřebu nových kompetencí a gramotností. Jejich rozvíjení se stále více děje mimo tradiční školní prostředí, například při neformálním vzdělávání v knihovně a nebo informálním učení. Jak může fungovat společenství praxe učících knihovníků a učitelů, které podporuje celoživotní vzdělávání žáků ve shodě s aktuální Strategií vzdělávání 2030+ a digitálními kompetenčními rámci? |
Anotace anglicky |
---|
The demands of the information society also shape the need for new competencies and literacy in the field of pupil education. Their development is increasingly taking place outside the traditional school environment, for example in non-formal library education or informal learning. How can a community of teaching librarians and teachers that support pupils' lifelong learning work in line with the current 2030+ Education Strategy and digital competence frameworks? |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1301/2019, interní kód MU | Název: Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích (Akronym: DISRI 2020) |
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 10. 10. 2024 03:23