D 2020

Use of Apple iPad in Education in Primary Schools in the Czech Republic

KUNEŠ, Michal, Martin DOSEDLA, Jiří HRBÁČEK a Karel PICKA

Základní údaje

Originální název

Use of Apple iPad in Education in Primary Schools in the Czech Republic

Autoři

KUNEŠ, Michal (203 Česká republika), Martin DOSEDLA (203 Česká republika, garant, domácí), Jiří HRBÁČEK (203 Česká republika, domácí) a Karel PICKA (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Danvers, ICETA 2020 18th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications, od s. 370-375, 6 s. 2020

Nakladatel

IEEE

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/20:00117971

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-0-7381-2366-0

Klíčová slova česky

vzdělávání; tablety; školy

Klíčová slova anglicky

education; tablets; school

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 15. 4. 2021 13:26, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

This study focuses on the use of Apple iPads in lessons in primary schools in the Czech Republic. Despite the fact that in Western countries, both the manner and the efficiency of the use of iPads in various educational stages are already being researched, there are no such studies thin the context of the Czech Republic. In this regard, this study provides yet unpublished and innovative findings.

Česky

Tato studie se zaměřuje na používání Apple iPadů při výuce na základních školách v České republice. Navzdory skutečnosti, že v západních zemích je již zkoumán způsob a efektivita používání iPadů v různých vzdělávacích fázích, v kontextu České republiky takové studie neexistují. V tomto ohledu tato studie poskytuje dosud nepublikovaná a inovativní zjištění.