2020
Use of Apple iPad in Education in Primary Schools in the Czech Republic
KUNEŠ, Michal, Martin DOSEDLA, Jiří HRBÁČEK a Karel PICKAZákladní údaje
Originální název
Use of Apple iPad in Education in Primary Schools in the Czech Republic
Autoři
KUNEŠ, Michal (203 Česká republika), Martin DOSEDLA (203 Česká republika, garant, domácí), Jiří HRBÁČEK (203 Česká republika, domácí) a Karel PICKA (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Danvers, ICETA 2020 18th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications, od s. 370-375, 6 s. 2020
Nakladatel
IEEE
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Spojené státy
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/20:00117971
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-0-7381-2366-0
Klíčová slova česky
vzdělávání; tablety; školy
Klíčová slova anglicky
education; tablets; school
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 15. 4. 2021 13:26, Dana Nesnídalová
V originále
This study focuses on the use of Apple iPads in lessons in primary schools in the Czech Republic. Despite the fact that in Western countries, both the manner and the efficiency of the use of iPads in various educational stages are already being researched, there are no such studies thin the context of the Czech Republic. In this regard, this study provides yet unpublished and innovative findings.
Česky
Tato studie se zaměřuje na používání Apple iPadů při výuce na základních školách v České republice. Navzdory skutečnosti, že v západních zemích je již zkoumán způsob a efektivita používání iPadů v různých vzdělávacích fázích, v kontextu České republiky takové studie neexistují. V tomto ohledu tato studie poskytuje dosud nepublikovaná a inovativní zjištění.