Současný stav spolupráce knihoven a škol ve výzkumné perspektivě
MAZÁČOVÁ, Pavlína. Současný stav spolupráce knihoven a škol ve výzkumné perspektivě. In Kulatý stůl ministra kultury České republiky. 2020. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Současný stav spolupráce knihoven a škol ve výzkumné perspektivě |
Název anglicky | The current state of cooperation between libraries and schools in the research perspective |
Autoři | MAZÁČOVÁ, Pavlína. |
Vydání | Kulatý stůl ministra kultury České republiky, 2020. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | knihovna; škola; společenství praxe; vzdělávání; gramotnost; informační společnost |
Klíčová slova anglicky | library; school; community practice; education; literacy; information society |
Štítky | knihovna, spoluprace, vzdělávání, škola |
Změnil | Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 25. 1. 2021 14:03. |
Anotace |
---|
Přednáška tematicky reflektuje aktuální stav spolupráce knihoven a škol ve vzdělávání žáků. Příspěvek prezentuje výzkumné šetření proběhlé v České republice, ukazující příležitosti a limity informačního vzdělávání ve výzkumné i aplikační perspektivě ve vzdělávací politice státu. |
Anotace anglicky |
---|
The lecture thematically reflects the current state of cooperation between libraries and schools in the education of pupils. The paper presents a research survey conducted in the Czech Republic, showing the opportunities and limits of information education in the research and application perspective in the educational policy of the state. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1301/2019, interní kód MU | Název: Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích (Akronym: DISRI 2020) |
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 10. 10. 2024 15:30