W 2020

Aplikační perspektivy výzkumu edukačního potenciálu digital humanities

MAZÁČOVÁ, Pavlína

Základní údaje

Originální název

Aplikační perspektivy výzkumu edukačního potenciálu digital humanities

Název anglicky

Application perspectives of research into the educational potential of digital humanities

Vydání

2020

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Obor

50804 Library science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

digital humanities; edukace; výzkum; pedagogická aplikace

Klíčová slova anglicky

digital humanities; education; research; pedagogy applications
Změněno: 29. 3. 2021 00:19, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.

Anotace

V originále

Obsah workshopu byl výzkumně aplikační. Byl zaměřen především na práci s digitálními zdroji z oblasti humanitních věd v realitě vzdělávacích potřeb škol a knihoven, a to se zaměřením na místně zakotvené vzdělávání a regionální fond kulturní paměti. V jeho rámci proběhl evaluační výzkum s cílem přenést jeho výzkumné závěry do praxe práce s digitálními vzdělávacími zdroji a kolekcemi ve vzdělávacím prostředí středních škol.

Anglicky

The content of the workshop was research application. It focused mainly on working with digital resources in the field of humanities in the reality of the educational needs of schools and libraries, with a focus on locally embedded education and the regional fund of cultural memory. Within its framework, evaluation research was carried out with the aim of transferring his research conclusions into the practice of working with digital educational resources and collections in the educational environment of secondary schools.

Návaznosti

MUNI/A/1301/2019, interní kód MU
Název: Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích (Akronym: DISRI 2020)
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty