Aplikační perspektivy výzkumu edukačního potenciálu digital humanities
MAZÁČOVÁ, Pavlína. Aplikační perspektivy výzkumu edukačního potenciálu digital humanities. 2020. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Aplikační perspektivy výzkumu edukačního potenciálu digital humanities |
Název anglicky | Application perspectives of research into the educational potential of digital humanities |
Autoři | MAZÁČOVÁ, Pavlína. |
Vydání | 2020. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Uspořádání workshopu |
Obor | 50804 Library science |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | digital humanities; edukace; výzkum; pedagogická aplikace |
Klíčová slova anglicky | digital humanities; education; research; pedagogy applications |
Štítky | digital humanities, kompetenční učení, library, pedagogy, research, teacher, teaching librarian |
Změnil | Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 29. 3. 2021 00:19. |
Anotace |
---|
Obsah workshopu byl výzkumně aplikační. Byl zaměřen především na práci s digitálními zdroji z oblasti humanitních věd v realitě vzdělávacích potřeb škol a knihoven, a to se zaměřením na místně zakotvené vzdělávání a regionální fond kulturní paměti. V jeho rámci proběhl evaluační výzkum s cílem přenést jeho výzkumné závěry do praxe práce s digitálními vzdělávacími zdroji a kolekcemi ve vzdělávacím prostředí středních škol. |
Anotace anglicky |
---|
The content of the workshop was research application. It focused mainly on working with digital resources in the field of humanities in the reality of the educational needs of schools and libraries, with a focus on locally embedded education and the regional fund of cultural memory. Within its framework, evaluation research was carried out with the aim of transferring his research conclusions into the practice of working with digital educational resources and collections in the educational environment of secondary schools. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1301/2019, interní kód MU | Název: Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích (Akronym: DISRI 2020) |
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 15. 10. 2024 22:38