MAZÁČOVÁ, Pavlína. Aktivizující přístupy v rozvoji kompetencí v informačním vzdělávání. In Odborný vzdělávací cyklus Pedagogika pro učící knihovníky. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Aktivizující přístupy v rozvoji kompetencí v informačním vzdělávání
Název anglicky Activating approaches in the development of competencies in information education
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína.
Vydání Odborný vzdělávací cyklus Pedagogika pro učící knihovníky, 2020.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky učící knihovník; aktivizace; informační vzdělávání; kompetenční učení
Klíčová slova anglicky teaching librarian; activation; information education; competence learning
Štítky aktivizující metody výuky, společenství praxe, teaching librarian, učitel, čtenářská a informační gramotnost
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 29. 3. 2021 00:17.
Anotace
Tematikou zvané přednášky byly transdisciplinární aspekty pedagogiky a knihovnictví, a kompetence a gramotnosti v edukaci pro 21. století. Obsah byl zaměřen především na práci s digitálními zdroji z oblasti humanitních věd v realitě vzdělávacích potřeb škol a knihoven.
Anotace anglicky
The topic of the so-called lecture was transdisciplinary aspects of pedagogy and librarianship, and competence and literacy in education for the 21st century. The content was focused mainly on working with digital resources from the humanities in the reality of the educational needs of schools and libraries.
Návaznosti
MUNI/A/1301/2019, interní kód MUNázev: Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích (Akronym: DISRI 2020)
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 17. 6. 2024 14:52