Aktivizující přístupy v rozvoji kompetencí v informačním vzdělávání
MAZÁČOVÁ, Pavlína. Aktivizující přístupy v rozvoji kompetencí v informačním vzdělávání. In Odborný vzdělávací cyklus Pedagogika pro učící knihovníky. 2020. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Aktivizující přístupy v rozvoji kompetencí v informačním vzdělávání |
Název anglicky | Activating approaches in the development of competencies in information education |
Autoři | MAZÁČOVÁ, Pavlína. |
Vydání | Odborný vzdělávací cyklus Pedagogika pro učící knihovníky, 2020. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Vyžádané přednášky |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | učící knihovník; aktivizace; informační vzdělávání; kompetenční učení |
Klíčová slova anglicky | teaching librarian; activation; information education; competence learning |
Štítky | aktivizující metody výuky, společenství praxe, teaching librarian, učitel, čtenářská a informační gramotnost |
Změnil | Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 29. 3. 2021 00:17. |
Anotace |
---|
Tematikou zvané přednášky byly transdisciplinární aspekty pedagogiky a knihovnictví, a kompetence a gramotnosti v edukaci pro 21. století. Obsah byl zaměřen především na práci s digitálními zdroji z oblasti humanitních věd v realitě vzdělávacích potřeb škol a knihoven. |
Anotace anglicky |
---|
The topic of the so-called lecture was transdisciplinary aspects of pedagogy and librarianship, and competence and literacy in education for the 21st century. The content was focused mainly on working with digital resources from the humanities in the reality of the educational needs of schools and libraries. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1301/2019, interní kód MU | Název: Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích (Akronym: DISRI 2020) |
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 16. 10. 2024 07:01