p 2020

Aktivizující přístupy v rozvoji kompetencí v informačním vzdělávání

MAZÁČOVÁ, Pavlína

Základní údaje

Originální název

Aktivizující přístupy v rozvoji kompetencí v informačním vzdělávání

Název anglicky

Activating approaches in the development of competencies in information education

Vydání

Odborný vzdělávací cyklus Pedagogika pro učící knihovníky, 2020

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

učící knihovník; aktivizace; informační vzdělávání; kompetenční učení

Klíčová slova anglicky

teaching librarian; activation; information education; competence learning
Změněno: 29. 3. 2021 00:17, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.

Anotace

V originále

Tematikou zvané přednášky byly transdisciplinární aspekty pedagogiky a knihovnictví, a kompetence a gramotnosti v edukaci pro 21. století. Obsah byl zaměřen především na práci s digitálními zdroji z oblasti humanitních věd v realitě vzdělávacích potřeb škol a knihoven.

Anglicky

The topic of the so-called lecture was transdisciplinary aspects of pedagogy and librarianship, and competence and literacy in education for the 21st century. The content was focused mainly on working with digital resources from the humanities in the reality of the educational needs of schools and libraries.

Návaznosti

MUNI/A/1301/2019, interní kód MU
Název: Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích (Akronym: DISRI 2020)
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty