p 2020

Aktivizující přístupy knihoven v rozvoji informačních kompetencí žáků

MAZÁČOVÁ, Pavlína

Základní údaje

Originální název

Aktivizující přístupy knihoven v rozvoji informačních kompetencí žáků

Název anglicky

Activating approaches of libraries in the development of pupils' information competencies

Vydání

Přednáškový cyklus Učící knihovník, 2020

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50804 Library science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

transdisciplinarita; pedagogika; knihovnictví; edukace; gramotnost; informační vzdělávání

Klíčová slova anglicky

transdisciplinarity; pedagogy; librarianship; education; literacy; information education
Změněno: 29. 3. 2021 00:19, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.

Anotace

V originále

Tematikou zvané přednášky byly transdisciplinární aspekty pedagogiky a knihovnictví a kompetence a gramotnosti v edukaci pro 21. století. Obsah byl zaměřen především na komplexní práci s informačními zdroji z hlediska vzdělávacích potřeb škol a knihoven.

Anglicky

The topic of the so-called lecture was transdisciplinary aspects of pedagogy and librarianship and competence and literacy in education for the 21st century. The content was focused mainly on comprehensive work with information sources in terms of educational needs of schools and libraries.

Návaznosti

MUNI/A/1301/2019, interní kód MU
Název: Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích (Akronym: DISRI 2020)
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty