p 2020

Knihovnická pedagogika se zaměřením a rozvoj kompetencí učícího knihovníka

MAZÁČOVÁ, Pavlína

Základní údaje

Originální název

Knihovnická pedagogika se zaměřením a rozvoj kompetencí učícího knihovníka

Název anglicky

Library pedagogy with a focus and development of competencies of a teaching librarian

Vydání

Odborný seminář Pedagogika pro učící knihovníky, 2020

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

informační gramotnost; učící knihovník; kompetenční učení; didaktika; pedagogika

Klíčová slova anglicky

information literacy; teaching librarian; competence learning; didactics; pedagogy
Změněno: 25. 1. 2021 13:59, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.

Anotace

V originále

Vyžádaná přednáška tematicky reflektuje aktuální koncepci rozvoje knihoven v České republice a její edukační pilíř. Cílem přednášky je představit transdisciplinární perspektivu edukačních potřeb učících knihovníků pro spolupráci s aktéry veřejného prostoru.

Anglicky

The requested lecture thematically reflects the current concept of library development in the Czech Republic and its educational pillar. The aim of the lecture is to present a transdisciplinary perspective of the educational needs of teaching librarians for cooperation with actors in public space.

Návaznosti

MUNI/A/1301/2019, interní kód MU
Název: Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích (Akronym: DISRI 2020)
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty