2020
Význam společenství praxe učitelů SOŠ a SOU, knihovníků a akademiků při rozvoji gramotností a kompetencí žáků
MAZÁČOVÁ, PavlínaZákladní údaje
Originální název
Význam společenství praxe učitelů SOŠ a SOU, knihovníků a akademiků při rozvoji gramotností a kompetencí žáků
Název anglicky
The importance of the community of secondary school teachers, librarians and academics in the development of literacy and competencies of pupils
Autoři
Vydání
Národní pedagogický institut – Aktivity a náměty IKAP pro oblast Čtenářská a matematická gramotnost se zohledněním specifik SOŠ a SOU, 2020
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
gramotnost; kompetence; žák střední školy; učící knihovník; učitel; společenství praxe
Klíčová slova anglicky
literacy; competence; high school student; teaching librarian; teacher; community practice
Změněno: 25. 1. 2021 13:57, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
V originále
Příspěvek ve formě webináře tematicky reflektuje potřebu funkčního společenství praxe při rozvoji informační gramotnosti a kompetenčního učení žáků na střední škole. Tematicky je zaměřena na výzkumné i aplikační aktivity v informačním vzdělávání a na spolupráci učitelů a učících knihovníků.
Anglicky
The paper in the form of a webinar thematically reflects the need for a functional community of practice in the development of information literacy and competence learning of high school students. It is thematically focused on research and application activities in information education and on the cooperation of teachers and teaching librarians.
Návaznosti
MUNI/A/1301/2019, interní kód MU |
|