p 2020

Význam společenství praxe učitelů SOŠ a SOU, knihovníků a akademiků při rozvoji gramotností a kompetencí žáků

MAZÁČOVÁ, Pavlína

Základní údaje

Originální název

Význam společenství praxe učitelů SOŠ a SOU, knihovníků a akademiků při rozvoji gramotností a kompetencí žáků

Název anglicky

The importance of the community of secondary school teachers, librarians and academics in the development of literacy and competencies of pupils

Vydání

Národní pedagogický institut – Aktivity a náměty IKAP pro oblast Čtenářská a matematická gramotnost se zohledněním specifik SOŠ a SOU, 2020

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

gramotnost; kompetence; žák střední školy; učící knihovník; učitel; společenství praxe

Klíčová slova anglicky

literacy; competence; high school student; teaching librarian; teacher; community practice
Změněno: 25. 1. 2021 13:57, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek ve formě webináře tematicky reflektuje potřebu funkčního společenství praxe při rozvoji informační gramotnosti a kompetenčního učení žáků na střední škole. Tematicky je zaměřena na výzkumné i aplikační aktivity v informačním vzdělávání a na spolupráci učitelů a učících knihovníků.

Anglicky

The paper in the form of a webinar thematically reflects the need for a functional community of practice in the development of information literacy and competence learning of high school students. It is thematically focused on research and application activities in information education and on the cooperation of teachers and teaching librarians.

Návaznosti

MUNI/A/1301/2019, interní kód MU
Název: Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích (Akronym: DISRI 2020)
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty