k 2020

Od metodologie k výzkumu, od výzkumu k metodologii: recepce literárního díla a divadelní inscenace u dětí mladšího školního věku

JINDRA, Miroslav

Základní údaje

Originální název

Od metodologie k výzkumu, od výzkumu k metodologii: recepce literárního díla a divadelní inscenace u dětí mladšího školního věku

Název česky

Od metodologie k výzkumu, od výzkumu k metodologii: recepce literárního díla a divadelní inscenace u dětí mladšího školního věku

Název anglicky

From methodology to research, from research to methodology: reception of a literary work and theatrical performance by younger school age children

Vydání

Doktorandská konference studentů Pedagogické fakulty MU, 2020

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

60206 Specific literatures

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

umělecký výzkum; metodologie; recepce a reflexe; dětský čtenář; dětský divadelní divák

Klíčová slova anglicky

artistic research; methodology; reception and reflection; children's reader; children's theater spectator
Změněno: 30. 4. 2021 09:49, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá výzkumem recepce dětských čtenářů a dětského divadelního publika. Na základě teoretických východisek definuje problematiku uměleckého výzkumu, kterou aplikuje na příkladu recepce dětského divadelního diváka a dětského čtenářství. Součástí je také prezentace dílčích výsledků výzkumu.

Anglicky

The paper deals with the research of the children's readers reception and children's theater audiences. Based on the theoretical basis, he defines the issue of artistic research, which he applies on the example of the reception of children's theater spectators and children's reading. It also includes a presentation of partial research results.

Návaznosti

MUNI/A/0991/2019, interní kód MU
Název: Jazyková a literární komunikace III.
Investor: Masarykova univerzita, Jazyková a literární komunikace III., DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty