2020
Od metodologie k výzkumu, od výzkumu k metodologii: recepce literárního díla a divadelní inscenace u dětí mladšího školního věku
JINDRA, MiroslavZákladní údaje
Originální název
Od metodologie k výzkumu, od výzkumu k metodologii: recepce literárního díla a divadelní inscenace u dětí mladšího školního věku
Název česky
Od metodologie k výzkumu, od výzkumu k metodologii: recepce literárního díla a divadelní inscenace u dětí mladšího školního věku
Název anglicky
From methodology to research, from research to methodology: reception of a literary work and theatrical performance by younger school age children
Autoři
Vydání
Doktorandská konference studentů Pedagogické fakulty MU, 2020
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
60206 Specific literatures
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
umělecký výzkum; metodologie; recepce a reflexe; dětský čtenář; dětský divadelní divák
Klíčová slova anglicky
artistic research; methodology; reception and reflection; children's reader; children's theater spectator
Změněno: 30. 4. 2021 09:49, Dana Nesnídalová
V originále
Příspěvek se zabývá výzkumem recepce dětských čtenářů a dětského divadelního publika. Na základě teoretických východisek definuje problematiku uměleckého výzkumu, kterou aplikuje na příkladu recepce dětského divadelního diváka a dětského čtenářství. Součástí je také prezentace dílčích výsledků výzkumu.
Anglicky
The paper deals with the research of the children's readers reception and children's theater audiences. Based on the theoretical basis, he defines the issue of artistic research, which he applies on the example of the reception of children's theater spectators and children's reading. It also includes a presentation of partial research results.
Návaznosti
MUNI/A/0991/2019, interní kód MU |
|