k 2017

Identities Through Practice: The development of Career Teachers of English as a Foreign Language.

HOWARD, Ezra Anthony

Základní údaje

Originální název

Identities Through Practice: The development of Career Teachers of English as a Foreign Language.

Název česky

Identity praxí: Rozvoj profesních učitelů angličtiny jako cizího jazyka.

Vydání

European Perspectives in Transformative Education - EDiTE Conference, 2017

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Stát vydavatele

Polsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

Výuka angličtiny jako cizího jazyka, výuka rodné angličtiny, identita učitele, profesní rozvoj, situované učení

Klíčová slova anglicky

Teaching English as a Foreign Language, Native English Teaching, Teacher Identity, Professional Development, Situated Learning
Změněno: 1. 2. 2021 02:21, Ezra Anthony Howard, B.A., M.Ed., Ph.D.

Anotace

V originále

The world-wide demand for English teachers has made Teaching English as a Foreign Language a global industry. However, critical issues have been encountered in recruiting, training, and retaining teachers. This research aims to provide insight into combating these issues by interviewing dedicated TEFL teachers concerning professionalization and professional development.

Česky

Celosvětová poptávka po učitelích angličtiny učinila z výuky angličtiny jako cizího jazyka globální průmysl. Při náboru, školení a udržení učitelů však došlo k zásadním problémům. Tento výzkum si klade za cíl poskytnout vhled do boje proti těmto problémům prostřednictvím rozhovorů se specializovanými učiteli TEFL ohledně profesionalizace a profesního rozvoje.

Návaznosti

MUNI/A/1028/2017, interní kód MU
Název: Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení
Investor: Masarykova univerzita, Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty