2017
Identities Through Practice: The development of Career Teachers of English as a Foreign Language.
HOWARD, Ezra AnthonyZákladní údaje
Originální název
Identities Through Practice: The development of Career Teachers of English as a Foreign Language.
Název česky
Identity praxí: Rozvoj profesních učitelů angličtiny jako cizího jazyka.
Autoři
Vydání
European Perspectives in Transformative Education - EDiTE Conference, 2017
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Stát vydavatele
Polsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
Výuka angličtiny jako cizího jazyka, výuka rodné angličtiny, identita učitele, profesní rozvoj, situované učení
Klíčová slova anglicky
Teaching English as a Foreign Language, Native English Teaching, Teacher Identity, Professional Development, Situated Learning
Změněno: 1. 2. 2021 02:21, Ezra Anthony Howard, B.A., M.Ed., Ph.D.
V originále
The world-wide demand for English teachers has made Teaching English as a Foreign Language a global industry. However, critical issues have been encountered in recruiting, training, and retaining teachers. This research aims to provide insight into combating these issues by interviewing dedicated TEFL teachers concerning professionalization and professional development.
Česky
Celosvětová poptávka po učitelích angličtiny učinila z výuky angličtiny jako cizího jazyka globální průmysl. Při náboru, školení a udržení učitelů však došlo k zásadním problémům. Tento výzkum si klade za cíl poskytnout vhled do boje proti těmto problémům prostřednictvím rozhovorů se specializovanými učiteli TEFL ohledně profesionalizace a profesního rozvoje.
Návaznosti
MUNI/A/1028/2017, interní kód MU |
|