HOWARD, Ezra Anthony. Identities Through Practice: The development of Career Teachers of English as a Foreign Language. In European Perspectives in Transformative Education - EDiTE Conference. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Identities Through Practice: The development of Career Teachers of English as a Foreign Language.
Název česky Identity praxí: Rozvoj profesních učitelů angličtiny jako cizího jazyka.
Autoři HOWARD, Ezra Anthony.
Vydání European Perspectives in Transformative Education - EDiTE Conference, 2017.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky Výuka angličtiny jako cizího jazyka, výuka rodné angličtiny, identita učitele, profesní rozvoj, situované učení
Klíčová slova anglicky Teaching English as a Foreign Language, Native English Teaching, Teacher Identity, Professional Development, Situated Learning
Změnil Změnil: Ezra Anthony Howard, B.A., M.Ed., Ph.D., učo 239953. Změněno: 1. 2. 2021 02:21.
Anotace
The world-wide demand for English teachers has made Teaching English as a Foreign Language a global industry. However, critical issues have been encountered in recruiting, training, and retaining teachers. This research aims to provide insight into combating these issues by interviewing dedicated TEFL teachers concerning professionalization and professional development.
Anotace česky
Celosvětová poptávka po učitelích angličtiny učinila z výuky angličtiny jako cizího jazyka globální průmysl. Při náboru, školení a udržení učitelů však došlo k zásadním problémům. Tento výzkum si klade za cíl poskytnout vhled do boje proti těmto problémům prostřednictvím rozhovorů se specializovanými učiteli TEFL ohledně profesionalizace a profesního rozvoje.
Návaznosti
MUNI/A/1028/2017, interní kód MUNázev: Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení
Investor: Masarykova univerzita, Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 4. 9. 2024 00:43