SUQUET, Petra. Učebnice francouzštiny v kontextu současných podmínek vyučovacího a učebního procesu. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2020. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Učebnice francouzštiny v kontextu současných podmínek vyučovacího a učebního procesu
Název anglicky French language textbooks in the current conditions context of the teaching and learning process
Autoři SUQUET, Petra.
Vydání Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2020, 2020.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky francouzský jazyk; učebnice; dvojjazyčné učebnice; aktivní výuka; individuální přístup ve výuce
Klíčová slova anglicky French language; school textbooks; bilingual textbooks; active pedagogy; individual approach in teaching
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D., učo 11336. Změněno: 2. 3. 2021 10:26.
Anotace
Výstup pojednává o možnostech učebnic přispívat k individualizaci a autonomii žáků a studentů a představuje kritéria výběru jazykových učebnic s přihlédnutím k individualizaci a diferenciaci výuky a učení.
Anotace anglicky
In the conference output, we reflect on how textbooks can contribute to the individualization and autonomy of pupils and students and we present the criteria for selecting language textbooks enabling individualization and differentiation of teaching and learning.
VytisknoutZobrazeno: 29. 7. 2024 05:21