2020
Učení se německé slovní zásobě při interakci ve dvojicích
KOUSALOVÁ, BarboraZákladní údaje
Originální název
Učení se německé slovní zásobě při interakci ve dvojicích
Název česky
Učení se německé slovní zásobě při interakci ve dvojicích
Název anglicky
German vocabulary learning in pair work interaction
Autoři
KOUSALOVÁ, Barbora
Vydání
Výzkum v didaktice cizích jazyků, 2020
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
strategie učení se slovní zásobě; němčina jako cizí jazyk
Klíčová slova anglicky
vocabulary learning strategies; German as a foreign language
Změněno: 29. 4. 2021 17:42, Dana Nesnídalová
V originále
Na konferenci byla představena metodologie a první výsledky z pilotáže doktorského výzkumu, který se věnuje strategiím učení se slovní zásobě v rámci výuky němčiny jako cizího jazyka.
Anglicky
The contribution presented methodology and first results from the pilot study of the doctoral research devoted to vocabulary learning strategies used within German as foreign language lessons.
Návaznosti
MUNI/A/0925/2019, interní kód MU |
|