k 2020

Učení se německé slovní zásobě při interakci ve dvojicích

KOUSALOVÁ, Barbora

Základní údaje

Originální název

Učení se německé slovní zásobě při interakci ve dvojicích

Název česky

Učení se německé slovní zásobě při interakci ve dvojicích

Název anglicky

German vocabulary learning in pair work interaction

Autoři

KOUSALOVÁ, Barbora

Vydání

Výzkum v didaktice cizích jazyků, 2020

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

strategie učení se slovní zásobě; němčina jako cizí jazyk

Klíčová slova anglicky

vocabulary learning strategies; German as a foreign language
Změněno: 29. 4. 2021 17:42, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

Na konferenci byla představena metodologie a první výsledky z pilotáže doktorského výzkumu, který se věnuje strategiím učení se slovní zásobě v rámci výuky němčiny jako cizího jazyka.

Anglicky

The contribution presented methodology and first results from the pilot study of the doctoral research devoted to vocabulary learning strategies used within German as foreign language lessons.

Návaznosti

MUNI/A/0925/2019, interní kód MU
Název: Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu (Akronym: AKTEV IX)
Investor: Masarykova univerzita, Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty