a 2020

REUSE OF PAPER BAGS IN ACTIVITY LESSONS

HUMPOLOVÁ, Kateřina a Jiří HRBÁČEK

Základní údaje

Originální název

REUSE OF PAPER BAGS IN ACTIVITY LESSONS

Název česky

Opětovné použití papírových tašek v praktických činnostech

Autoři

HUMPOLOVÁ, Kateřina a Jiří HRBÁČEK

Vydání

Olympiáda techniky Plzeň 2020, 2020

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-261-0966-2

Klíčová slova česky

opětovné využití;, papírová taška; ekologie; pracovní činnosti; plýtvání

Klíčová slova anglicky

reuse; paper bag; ecology; activity lessons;waste

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 22. 3. 2021 17:02, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

Žáci na druhém stupni základní školy jsou seznamováni s problematikou ekologie, plýtvání zdrojů a jednou ze strategií omezování plýtvání - opětovného vy/používání zdrojů. Výukovým projektem je pletení košíčků z proužků papíru získaných z papírových nákupních tašek v hodinách pracovních činností.

Česky

Žáci na druhém stupni základní školy jsou seznamováni s problematikou ekologie, plýtvání zdrojů a jednou ze strategií omezování plýtvání - opětovného vy/používání zdrojů. Výukovým projektem je pletení košíčků z proužků papíru získaných z papírových nákupních tašek v hodinách pracovních činností.

Návaznosti

CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_036/0005322, interní kód MU
Název: Podpora rozvíjení informatického myšlení (Akronym: PRIM)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Podpora rozvíjení informatického myšlení, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání