SAVCHENKO, Tatiana. Integrating poetry into the foreign language classroom from the point of view of second language acquisition. Online. In In Simona Koryčánková; Anastasija Sokolova. Current Issues of the Russian Language Teaching XIV. Brno: Masaryk University Press, 2020, s. 62-66. ISBN 978-80-210-9781-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9781-2020-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Integrating poetry into the foreign language classroom from the point of view of second language acquisition
Název česky Integrace poezie do výuky cizích jazyků z pohledu osvojování druhého cizího jazyka
Autoři SAVCHENKO, Tatiana (643 Rusko, garant, domácí).
Vydání Brno, Current Issues of the Russian Language Teaching XIV, od s. 62-66, 5 s. 2020.
Nakladatel Masaryk University Press
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/20:00118215
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-9781-0
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9781-2020-8
UT WoS 000698977300008
Klíčová slova česky osvojování druhého cizího jazyka; básnické texty; výuka cizích jazyků
Klíčová slova anglicky second language acquisition; poetic texts; foreign language teaching
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Tatiana Savchenko, Ph.D., učo 435235. Změněno: 8. 1. 2022 16:43.
Anotace
The article deals with the theoretical foundations of foreign language acquisition which are related to the integration of poetic texts into foreign language teaching. The article defines poetic text and its role in foreign language teaching and focuses on the selected foreign language acquisition theories and their interconnectedness with using poetic texts in the teaching of foreign languages.
Anotace česky
Článek se zabývá teoretickými základy osvojování cizího jazyka, které souvisejí s integrací poetických textů do výuky cizích jazyků. Článek vymezuje poetický text a jeho roli ve výuce cizích jazyků a zaměřuje se na vybrané teorie osvojování cizího jazyka a jejich provázanost s využíváním poetických textů ve výuce cizích jazyků.
Návaznosti
MUNI/A/0925/2019, interní kód MUNázev: Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu (Akronym: AKTEV IX)
Investor: Masarykova univerzita, Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 5. 10. 2024 10:25