2020
To be or not to be well? Semináře pro učitele a programy pro školy
DITTINGEROVÁ, Eva, Katja ROPRET PERNE, Veronika RODOVÁ, Tomáš MOHAMPL DOLEŽAL, Lenka POLÁNKOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
To be or not to be well? Semináře pro učitele a programy pro školy
Název anglicky
To be or not to be well? Sessions for teachers and programmes for classes
Autoři
Vydání
2020
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Uspořádání workshopu
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
drama well-being učitelé třída
Klíčová slova anglicky
drama well-being teachers class
Změněno: 25. 2. 2021 10:55, Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
V originále
Cílem seminářů v rámci projektu Erasmus+ "To be or not to be well? - Drama and theatre in education" 2019-1-HU01-KA201-061267 bylo prostřednictvím tématu vlastní životní a pracovní spokojenosti objevovat potenciál dramatické výchovy a divadla ve výchově pro motivaci a podporu zapojení žáků v procesu vzdělávání, včetně těch se specifickými vzdělávacími potřebami. Součástí byly i realizace výukových programů z oblasti dramatické výchovy pro třídy zapojených škol. Na základě těchto realizací vzniknou didaktické materiály a výzkumná studie.
Anglicky
The aim of the seminars within the Erasmus + project "To be or not to be well? - Drama and theater in education" 2019-1-HU01-KA201-061267 was to discover the potential of drama in education and theater in education for motivation and education through the topic of well-being. Supporting the involvement of pupils in the educational process, including those with special educational needs. It also included the implementation of educational programs using drama in education for the classes of participating schools. Based on these realizations, didactic materials and research study will be created.