HOLEŠINSKÁ, Andrea. Poptávka cestovního ruchu. Video průvodce. Brno: Masarykova univerzita, 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Poptávka cestovního ruchu. Video průvodce
Název anglicky Tourism Demand. Video Guide
Autoři HOLEŠINSKÁ, Andrea.
Vydání Brno, 2020.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Audiovizuální tvorba
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova česky poptávka cestovního ruchu; příjezdy turistů; přenocování; výkonnostní ukazatele
Klíčová slova anglicky tourism demand; tourist arrivals; overnights; performance indicators
Změnil Změnila: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D., učo 21026. Změněno: 24. 2. 2021 12:42.
Anotace
Metodický průvodce sekundárními daty poptávky cestovního ruchu vytvořený pro potřeby online vzdělávání. Komentované (20minutové) video seznamuje studenty s klíčovými zdroji sekundárních dat, které jsou v oblasti cestovního ruchu významné pro socio-ekonomické analýzy poptávky cestovního ruchu. Jedná se o data/ukazatele vyjadřující výkon cestovního ruchu, a to příjezdy hostů (turistů) do hromadných ubytovacích zařízení (HUZ), přenocování hostů v HUZ a průměrná délka pobytu turistů. Součástí jsou i výpočty ukazatelů intenzity, které prezentuje Marketingový informační systém agentury CzechTourism.
Anotace anglicky
Methodical guide to secondary tourism demand data created for the purposes of online education. The commented (20-minute long) video introduces students to key sources of secondary data that are important in the field of tourism for socio-economic analyses of tourism demand. These are data / indicators expressing the performance of tourism, namely the arrival of guests (tourists) to collective accommodation establishments (CAE), overnight stays of guests in CAE and the average length of stay of tourists. It also includes calculations of intensity indicators, which are presented by the Marketing Information System by CzechTourism.
VytisknoutZobrazeno: 15. 10. 2024 13:34