KRAHULEC, Ondřej. Počítačem podporované rolové a simulační hry a jejich vliv na plynulost u řečové dovednosti mluvení u studentů angličtiny jako cizího jazyka: pilotní výzkum. In Věra Janíková, Světlana Hanušová (eds.). Výzkum v didaktice cizích jazyků III. Brno: MUNI, 2020, s. 93-126. ISBN 978-80-210-9821-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Počítačem podporované rolové a simulační hry a jejich vliv na plynulost u řečové dovednosti mluvení u studentů angličtiny jako cizího jazyka: pilotní výzkum
Název česky Počítačem podporované rolové a simulační hry a jejich vliv na plynulost u řečové dovednosti mluvení u studentů angličtiny jako cizího jazyka: pilotní výzkum
Název anglicky Computer-assisted Role-playing and Simulation Games and Their Influence on Speaking Fluency among Learners of English as Foreign Language: Pilot Study
Autoři KRAHULEC, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Výzkum v didaktice cizích jazyků III, od s. 93-126, 34 s. 2020.
Nakladatel MUNI
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/20:00118321
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-9821-3
Klíčová slova česky Rolové hry; simulační hry; řečová dovednost mluvení; plynulost; počítačem podporované jazykové vzdělávání; angličtina jako cizí jazyk
Klíčová slova anglicky Role-playing games; simulation games; speaking skill; fluency; computer-assisted language learning; English as a foreign language
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Ondřej Krahulec, učo 435189. Změněno: 3. 3. 2021 19:15.
Anotace
Tato práce představuje výsledky pilotního výzkumu, který zjišťoval, jaké subjektivně vnímané faktory a procesy ovlivňují plynulost mluveného projevu v rámci počítačem podporovaných simulačních her a jak tyto faktory a procesy ovlivňují aktuální performanci v oblasti plynulosti. Tato práce předkládá výsledky vícečetné případové studie čtyř participantů intenzivního kurzu angličtiny jako cizího jazyka, diskutuje je a nastiňuje i možný přesah výzkumu do výuky cizích jazyků.
Anotace anglicky
This paper introduces results of pilot research that sought to answer what subjectively perceived factors and processes of computer-assisted simulation games influence the speaking fluency of participants and how these factors do so. This work presents and interprets the results of a multi-case study of four participants during an intensive course of English as a foreign language. Moreover, possible recommendations for teaching based on the study are foreshadowed.
Návaznosti
MUNI/A/0925/2019, interní kód MUNázev: Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu (Akronym: AKTEV IX)
Investor: Masarykova univerzita, Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 11. 10. 2024 17:51