2020
Jazykové poradenství jako nástroj podpory autonomního učení
ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, MartinaZákladní údaje
Originální název
Jazykové poradenství jako nástroj podpory autonomního učení
Název česky
Jazykové poradenství jako nástroj podpory autonomního učení
Název anglicky
Language Advising as a Tool for Fostering Autonomous Learning
Vydání
Konference AKTEV, 2020
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
jazykové poradenství; autonomní učení; afektivní faktory; metakognitivní kompetence
Klíčová slova anglicky
language advising; autonomous learning; affective factors; metacognitive competences
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 30. 4. 2021 08:45, Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová
V originále
Prezentace představuje výsledky přehledové studie shrnující dosavadní výzkum v oblasti jazykového poradenství. Studie poskytuje přehled výzkumných studií, které zkoumají průběh poradenských rozhovorů se zaměřením na poradce, studenta nebo jejich interakci, a ve kterých byly uplatněny metody kvalitativního výzkumu. Přehled zahrnuje zahraniční studie vztahující se jazykovému poradenství jako studijní podpoře při učení se různým cizím jazykům.
Anglicky
This presentation is based on a review study of previous research in the field of language advising. It provides an overview of research studies that examine the course of advising sessions focusing on advisors, advisees or their interaction, and that are based on using qualitative research methods. The overview presents foreign studies related to language advising as study support for learning various foreign languages.
Návaznosti
MUNI/A/0925/2019, interní kód MU |
|