2020
Connection – Contact – Community. Permanent on-line in Education of Art
STEHLÍKOVÁ BABYRÁDOVÁ, Hana, Tereza MIKULOVÁ, Petra VICHROVÁ, Lucie HÁJKOVÁ, Lorrie BLAIR et. al.Základní údaje
Originální název
Connection – Contact – Community. Permanent on-line in Education of Art
Název česky
Spojení – kontakt – komunita. Permanentně on-line ve vzdělávání umění
Autoři
STEHLÍKOVÁ BABYRÁDOVÁ, Hana, Tereza MIKULOVÁ, Petra VICHROVÁ, Lucie HÁJKOVÁ, Lorrie BLAIR, Alena DRURY SOJKOVÁ, Hay KENNETH, Amélie LEMIEUX, Katherin PARAYRE, Anita SINNER, Jan SLAVÍK a Ernst WAGNER
Vydání
1. vyd. Praha / Brno, 239 s. 2020
Nakladatel
Dokořán / Masaryk University Press
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
60500 6.5 Other Humanities and the Arts
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
ISBN
978-80-210-9661-5
Klíčová slova česky
Komunita; kontakt; nové technologie; výchova; umění
Klíčová slova anglicky
Community; contact; new technologies; education; art
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 28. 4. 2021 15:14, Mgr. Radka Vyskočilová
V originále
The aim of the monograph is to publish contributions on key issues related to the current climate of the information society, contemporary art and education through contemporary art. Authors of these articles are renowned experts in the field of art education theory (intercontinental international discourse) from Europe, USA, Canada. The contributions reflect the authentic attitudes of art theoreticians from different countries to writing about the basic and common issues of international discourse on this topic. The contact areas created in this way draw attention to other possible ways of solving the problems of developing the theory and practice of artistic education in international contexts.
Česky
Cílem monografie publikovat příspěvky o klíčových otázkách souvisejících se současným klimatem informační společnosti, současným uměním a vzděláváním skrze současné umění. Autory těchto článků jsou renomovaní odborníci v oblasti teorie uměleckého vzdělávání (mezikontinentální mezinárodní diskurs) z Evropy, USA, Kanady. Jednotlivé příspěvky odrážejí autentické přístupy teoretiků uměleckého vzdělávání z různých zemí k psaní o základních a společných otázkách mezinárodního diskurzu na toto téma. Takto vytvořené kontaktní oblasti mezi různými texty upozorňují na další možné způsoby řešení problematiky rozvoje teorie a praxe uměleckého vzdělávání v mezinárodních kontextech.
Návaznosti
MUNI/A/1190/2019, interní kód MU |
|