2021
Dobrá praxe v online prostředí s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
DLOUHÁ, Dana, Katarína SLEZÁKOVÁ, Lenka KISSOVÁ, Veronika MAVROGIANNOPOULOU LAPŠANSKÁ, Lenka FELCMANOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Dobrá praxe v online prostředí s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Název česky
Dobrá praxe v online prostředí s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Název anglicky
Good Practice in Online Environment Instruction of Students with Special Education Needs
Autoři
DLOUHÁ, Dana, Katarína SLEZÁKOVÁ, Lenka KISSOVÁ, Veronika MAVROGIANNOPOULOU LAPŠANSKÁ a Lenka FELCMANOVÁ
Vydání
2021
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Uspořádání workshopu
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
online vzdělávání; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami; základní školy; dobrá praxe
Klíčová slova anglicky
online instruction; students with special education needs; primary schools; good practice
Změněno: 23. 4. 2021 10:52, Mgr. Bc. Lenka Kissová, Ph.D.
V originále
Workshop byl určen pro učitele/ky, asistenty/ky pedagoga, speciální pedagogy/pedagožky nebo ředitele/ky základních škol v České republice, kteří/které se aktivně potýkají s inkluzivním vzděláváním v online prostředí. Workshop byl zaměřen na témata speciálně pedagogické péče a pedagogické intervenci v online prostoru; rozdílůum v online výuce na jaře 2020 a ve školním roce 2020/2021; distanční výuky pohledem žáků a rodičů/pečovatelů žáku a žaček s SVP; výzvy v online výuce při práci s žáky s SVP; dopady online výuky na žáky a žačky s SVP. Hlavním cílem bylo sdílení dobré praxe mezi školami v čase pandemie.
Anglicky
The workshop was intended for teachers, teaching assistants, special pedagogues or principals of primary schools in the Czech Republic who are actively involved in inclusive education in the online environment. The workshop focused on the topics of special pedagogical care and pedagogical intervention in the online space; differences between online teaching in spring 2020 and the school year 2020/2021; distance learning from the perspective of pupils and parents/carers of pupils with SEN; challenges in online teaching when working with pupils with SEN; the effects of online teaching on pupils with SEN. The main goal was to share good practice between schools during the pandemic.
Návaznosti
TL02000064, projekt VaV |
|