RÖDEROVÁ, Petra, Marie PAVLOVSKÁ a Martin VRUBEL. Metodika práce s třídním kolektivem v inkluzivní třídě se zaměřením na žáky se zrakovým postižením. Metodická příručka. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 135 s. ISBN 978-80-210-9845-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Metodika práce s třídním kolektivem v inkluzivní třídě se zaměřením na žáky se zrakovým postižením. Metodická příručka
Název anglicky Methodology of Classroom Management in Inclusive Classroom with a Focus on Pupils with Visual Disability. Methodological Manual
Autoři RÖDEROVÁ, Petra, Marie PAVLOVSKÁ a Martin VRUBEL.
Vydání 1., elektronické vyd. Brno, 135 s. 2020.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW Čítárna Munispace
ISBN 978-80-210-9845-9
Klíčová slova česky zrakové postižení, inkluzivní vzdělávání, speciální vzdělávací potřeby, dramatická výchova, dramika, klima třídy, spolupráce, komunikace
Klíčová slova anglicky visual impairment, inklusive education, special educational needs, drama, classroom climate, cooperation, communication
Štítky Munipress
Změnil Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 26. 4. 2021 14:27.
Anotace
Metodika nabízí informace o zrakovém postižení a jeho vlivu na proces edukace a na školní práci. Text zprostředkovává podklady pro učitele běžných škol nejen o speciálních vzdělávacích potřebách žáka s postižením zraku, ale také o možnostech podpory inkluzivního klimatu třídy v oblasti přijetí odlišnosti, spolupráce žáků, jejich vzájemné komunikace v případě, že máme ve třídě žáka s postižením zraku. Text nabízí také informace o roli dramatické výchovy při společném vzdělávání.
Anotace anglicky
The text offers information on visual impairment and its impact on the educational process and school work. The text provides background information for ordinary school teachers not only about the special educational needs of a pupil with visual impairment, but also about how to support the inclusive climate of the classroom in accepting diversity, cooperating pupils and communicating with each other in the classroom. The text also offers information on the role of drama in inklusive education
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 00:32