B 2020

Efektivní vyučování v heterogenní třídě se zřetelem na metody a učební strategie

BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Efektivní vyučování v heterogenní třídě se zřetelem na metody a učební strategie

Název česky

Efektivní vyučování v heterogenní třídě se zřetelem na metody a učební strategie

Název anglicky

Effective Teaching in Heterogeneous Classroom with a Focus on Methods and Teaching Strategie

Vydání

1., elektronické vyd. Brno, 122 s. 2020

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

ISBN

978-80-210-9830-5

Klíčová slova česky

žáci se speciálními vzdělávacími potřebami, základní škola, efektivní vyučování, heterogenní třída, společné vyučování, metody, učební strategie

Klíčová slova anglicky

pupils with special needs, primary school, efficient teaching, heterogeneous classroom, common education, methods, teaching strategies

Štítky

Změněno: 3. 5. 2021 10:09, Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá

Anotace

V originále

Cílem metodické příručky je charakterizovat inkluzivní školu s uvedením specifik přístupů v základním vzdělávání. Pozornost je zaměřena na podpůrné plánování při společném vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami s intaktními spolužáky, na vytváření individuální podpory a podpůrného učebního prostředí. Analyzovaná je týmová práce učitele, speciálního pedagoga a asistenta pedagoga. Pozornost je věnována rozvíjení kompetencí k učení, učebním strategiím a učebním dovednostem.

Anglicky

The aim of the book is to define the inclusive school together with the specific approaches in primary education. It is focused on the supported planning during common education of pupils with special needs and the intact, on managing the individual support and enhancing learning environment. The book provides an analysis of the team work of a teacher, special needs teacher and a support teacher. It depicts the development of the learning competences, the teaching strategies and learning skills.