2020
Efektivní vyučování v heterogenní třídě se zřetelem na metody a učební strategie
BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁZákladní údaje
Originální název
Efektivní vyučování v heterogenní třídě se zřetelem na metody a učební strategie
Název česky
Efektivní vyučování v heterogenní třídě se zřetelem na metody a učební strategie
Název anglicky
Effective Teaching in Heterogeneous Classroom with a Focus on Methods and Teaching Strategie
Autoři
Vydání
1., elektronické vyd. Brno, 122 s. 2020
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
ISBN
978-80-210-9830-5
Klíčová slova česky
žáci se speciálními vzdělávacími potřebami, základní škola, efektivní vyučování, heterogenní třída, společné vyučování, metody, učební strategie
Klíčová slova anglicky
pupils with special needs, primary school, efficient teaching, heterogeneous classroom, common education, methods, teaching strategies
Štítky
Změněno: 3. 5. 2021 10:09, Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá
V originále
Cílem metodické příručky je charakterizovat inkluzivní školu s uvedením specifik přístupů v základním vzdělávání. Pozornost je zaměřena na podpůrné plánování při společném vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami s intaktními spolužáky, na vytváření individuální podpory a podpůrného učebního prostředí. Analyzovaná je týmová práce učitele, speciálního pedagoga a asistenta pedagoga. Pozornost je věnována rozvíjení kompetencí k učení, učebním strategiím a učebním dovednostem.
Anglicky
The aim of the book is to define the inclusive school together with the specific approaches in primary education. It is focused on the supported planning during common education of pupils with special needs and the intact, on managing the individual support and enhancing learning environment. The book provides an analysis of the team work of a teacher, special needs teacher and a support teacher. It depicts the development of the learning competences, the teaching strategies and learning skills.