KOLUMBER, Tereza. Formativní hodnocení v praxi učitele: několik tipů do výuky nejen pro začátečníky. In Učitelský měsíčník: odborný časopis pro pedagogy. Praha: Wolters Kluwer ČR, 2021, s. 17-20. ISSN 2694-9946.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Formativní hodnocení v praxi učitele: několik tipů do výuky nejen pro začátečníky
Název česky Formativní hodnocení v praxi učitele: několik tipů do výuky nejen pro začátečníky
Autoři KOLUMBER, Tereza.
Vydání Praha, Učitelský měsíčník: odborný časopis pro pedagogy, od s. 17-20, 4 s. 2021.
Nakladatel Wolters Kluwer ČR
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISSN 2694-9946
Klíčová slova česky formativní hodnocení, české školy, techniky hodnocení
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Tereza Kolumber, učo 447661. Změněno: 15. 2. 2022 12:37.
Anotace
Na českých školách je v posledních letech věnováno čím dál více pozornosti formativnímu hodnocení. Mnoho vyučujících ale nemusí být přesvědčeno o tom, zda je pro ně a pro jejich žáky vhodné. Pokud se přeci jen někteří odvážní učitelé rozhodnou ve výuce takový způsob hodnocení využít, často si ani neví rady, jak začít a jaké konkrétní techniky používat.
Návaznosti
MUNI/A/1245/2020, interní kód MUNázev: Kvalita ve škole (Akronym: Kva)
Investor: Masarykova univerzita, Kvalita ve škole
VytisknoutZobrazeno: 29. 7. 2024 10:17