EFFENBERGER, Tomáš a Radek PELÁNEK. Interpretable Clustering of Students’ Solutions in Introductory Programming. Online. In Roll I., McNamara D., Sosnovsky S., Luckin R., Dimitrova V. Artificial Intelligence in Education. AIED 2021. Lecture Notes in Computer Science, vol 12748. Cham: Springer, 2021, s. 101-112. ISBN 978-3-030-78291-7. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-78292-4_9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Interpretable Clustering of Students’ Solutions in Introductory Programming
Autoři EFFENBERGER, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) a Radek PELÁNEK (203 Česká republika, domácí).
Vydání Cham, Artificial Intelligence in Education. AIED 2021. Lecture Notes in Computer Science, vol 12748, od s. 101-112, 12 s. 2021.
Nakladatel Springer
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Švýcarsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Impakt faktor Impact factor: 0.402 v roce 2005
Kód RIV RIV/00216224:14330/21:00121982
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 978-3-030-78291-7
ISSN 0302-9743
Doi http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-78292-4_9
UT WoS 000885021300009
Klíčová slova anglicky interpretable clustering; pattern mining; introductory programming; problem solving
Štítky core_A, firank_A
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Pavel Šmerk, Ph.D., učo 3880. Změněno: 16. 8. 2023 13:20.
Anotace
In introductory programming and other problem-solving activities, students can create many variants of a solution. For teachers, content developers, or applications in student modeling, it is useful to find structure in the set of all submitted solutions. We propose a generic, modular algorithm for the construction of interpretable clustering of students’ solutions in problem-solving activities. We describe a specific realization of the algorithm for introductory Python programming and report results of the evaluation on a diverse set of problems.
Návaznosti
MUNI/A/1549/2020, interní kód MUNázev: Zapojení studentů Fakulty informatiky do mezinárodní vědecké komunity 21 (Akronym: SKOMU)
Investor: Masarykova univerzita, Zapojení studentů Fakulty informatiky do mezinárodní vědecké komunity 21
MUNI/A/1573/2020, interní kód MUNázev: Aplikovaný výzkum: vyhledávání, analýza a vizualizace rozsáhlých dat, zpracování přirozeného jazyka, umělá inteligence pro analýzu biomedicínských obrazů.
Investor: Masarykova univerzita, Aplikovaný výzkum: vyhledávání, analýza a vizualizace rozsáhlých dat, zpracování přirozeného jazyka, umělá inteligence pro analýzu biomedicínských obrazů.
VytisknoutZobrazeno: 23. 7. 2024 20:29