u 2021

Umění persvaze

REPAŠSKÁ, Lucia, Eva KUNDTOVÁ KLOCOVÁ, Oto JANOUŠEK, Jakub HEJČ, Marina RONZHINA et. al.

Základní údaje

Originální název

Umění persvaze

Název anglicky

The Art of Persuasion

Autoři

REPAŠSKÁ, Lucia (703 Slovensko), Eva KUNDTOVÁ KLOCOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí), Oto JANOUŠEK (203 Česká republika), Jakub HEJČ (203 Česká republika), Marina RONZHINA (203 Česká republika), Radovan SMÍŠEK (203 Česká republika) a Jana KOLÁŘOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

Brno, 273 s. 2021

Nakladatel

Vysoké učení technické v Brně

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Účelové publikace

Obor

50902 Social sciences, interdisciplinary

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14210/21:00119839

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-80-7460-186-6

Klíčová slova česky

komunikace; persvaze; komunikační dovednosti

Klíčová slova anglicky

communication; persuasion; communication competences

Štítky

Změněno: 14. 4. 2022 23:12, Mgr. et Mgr. Eva Kundtová Klocová, Ph.D.

Anotace

V originále

Umění persvaze je vzdělávací metodika pro rozvoj komunikačních a dramatických dovedností. Čtenáři odkrývá tajemství předčivého působení a vybízí jej k osvojení si technik, které mu umožní rozvinout své přesvědčovací schopnosti a cíleně formovat hodnotový kapitál svého publika. Čtenáři z řad manažerů v publikaci naleznou unikátní praktické podněty pro rozvoj svých přesvědčovacích schopností. Učitelům a vychovatelům nabídne publikace hluboký vhled do principů přesvědčivé komunikace, jejichž implementace v edukačních plánech zvýší zaujetí a participaci studentů. V širším pojetí přinese tato publikace užitek každému, kdo touží kultivovat persvazivnost své komunikace. Publikace vznikla jako jeden z výstupů projektu TAČR TJ02000293.

Anglicky

The Art of Persuasion is an educational methodology for developing communication and dramatic skills. It reveals to the reader the secrets of persuasion and encourages them to learn techniques that will enable them to develop their persuasive skills and purposefully shape the value capital of their audience. Managerial readers will find unique practical suggestions for developing their persuasive skills. For teachers and educators, the publication will offer deep insights into the principles of persuasive communication, the implementation of which in educational plans will increase student engagement and participation. More broadly, this publication will benefit anyone who desires to cultivate the persuasiveness of their communication. The publication was produced as one of the outputs of the TAČR project TJ02000293.

Návaznosti

TJ02000293, projekt VaV
Název: Rozvoj komunikačních kompetencí novou vzdělávací metodikou, vycházející z objektivního hodnocení biosignálů performera a recipienta (Akronym: Efektivní performer)
Investor: Technologická agentura ČR, Rozvoj komunikačních kompetencí novou vzdělávací metodikou, vycházející z objektivního hodnocení biosignálů performera a recipienta