REPAŠSKÁ, Lucia, Eva KUNDTOVÁ KLOCOVÁ, Oto JANOUŠEK, Jakub HEJČ, Marina RONZHINA, Radovan SMÍŠEK a Jana KOLÁŘOVÁ. Umění persvaze. Brno: Vysoké učení technické v Brně, 2021, 273 s. ISBN 978-80-7460-186-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Umění persvaze
Název anglicky The Art of Persuasion
Autoři REPAŠSKÁ, Lucia (703 Slovensko), Eva KUNDTOVÁ KLOCOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí), Oto JANOUŠEK (203 Česká republika), Jakub HEJČ (203 Česká republika), Marina RONZHINA (203 Česká republika), Radovan SMÍŠEK (203 Česká republika) a Jana KOLÁŘOVÁ (203 Česká republika).
Vydání Brno, 273 s. 2021.
Nakladatel Vysoké učení technické v Brně
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Účelové publikace
Obor 50902 Social sciences, interdisciplinary
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/21:00119839
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-7460-186-6
Klíčová slova česky komunikace; persvaze; komunikační dovednosti
Klíčová slova anglicky communication; persuasion; communication competences
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Eva Kundtová Klocová, Ph.D., učo 179983. Změněno: 14. 4. 2022 23:12.
Anotace
Umění persvaze je vzdělávací metodika pro rozvoj komunikačních a dramatických dovedností. Čtenáři odkrývá tajemství předčivého působení a vybízí jej k osvojení si technik, které mu umožní rozvinout své přesvědčovací schopnosti a cíleně formovat hodnotový kapitál svého publika. Čtenáři z řad manažerů v publikaci naleznou unikátní praktické podněty pro rozvoj svých přesvědčovacích schopností. Učitelům a vychovatelům nabídne publikace hluboký vhled do principů přesvědčivé komunikace, jejichž implementace v edukačních plánech zvýší zaujetí a participaci studentů. V širším pojetí přinese tato publikace užitek každému, kdo touží kultivovat persvazivnost své komunikace. Publikace vznikla jako jeden z výstupů projektu TAČR TJ02000293.
Anotace anglicky
The Art of Persuasion is an educational methodology for developing communication and dramatic skills. It reveals to the reader the secrets of persuasion and encourages them to learn techniques that will enable them to develop their persuasive skills and purposefully shape the value capital of their audience. Managerial readers will find unique practical suggestions for developing their persuasive skills. For teachers and educators, the publication will offer deep insights into the principles of persuasive communication, the implementation of which in educational plans will increase student engagement and participation. More broadly, this publication will benefit anyone who desires to cultivate the persuasiveness of their communication. The publication was produced as one of the outputs of the TAČR project TJ02000293.
Návaznosti
TJ02000293, projekt VaVNázev: Rozvoj komunikačních kompetencí novou vzdělávací metodikou, vycházející z objektivního hodnocení biosignálů performera a recipienta (Akronym: Efektivní performer)
Investor: Technologická agentura ČR, Rozvoj komunikačních kompetencí novou vzdělávací metodikou, vycházející z objektivního hodnocení biosignálů performera a recipienta
VytisknoutZobrazeno: 30. 6. 2024 18:46