SUCHÁČEK, Petr. Jak zapojit žáky do náročných témat? Dobrou otázkou! In Učíme v globálních souvislostech VII. ročník. 2021.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak zapojit žáky do náročných témat? Dobrou otázkou!
Název česky Jak zapojit žáky do náročných témat? Dobrou otázkou!
Název anglicky How to get students to engage with complicated topics? With a good question!
Autoři SUCHÁČEK, Petr.
Vydání Učíme v globálních souvislostech VII. ročník, 2021.
Další údaje
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Klíčová slova česky výuková komunikace, učitelské otázky, dialogické vyučování, pedagogické kompetence, profesní rozvoj
Klíčová slova anglicky classroom discourse, teacher's questions, dialogic teaching, pedagogical competence; professional development
Štítky CERPEK, dialogické vyučování, pedagogická komunikace, příprava učitelů
Změnil Změnil: Mgr. Petr Sucháček, učo 327525. Změněno: 24. 8. 2021 19:58.
Anotace
Jak to udělat, aby žáci byli ve výuce aktivní? Aby diskutovali i o náročných tématech tam, kde chceme, aby diskutovali. A nevyrušovali tam, kde se nám to nehodí? To jsou témata, kterým se budeme věnovat v rámci mého příspěvku. Využijeme naše zkušenosti a osvědčené postupy, inspiraci však můžeme načerpat také z řady výzkumů v oblasti pedagogické komunikace. Příspěvek si klade za cíl být nejen více praktický (65 %) než teoretický (35 %), ale hlavně užitečný (100 %)
Anotace česky
Jak to udělat, aby žáci byli ve výuce aktivní? Aby diskutovali i o náročných tématech tam, kde chceme, aby diskutovali. A nevyrušovali tam, kde se nám to nehodí? To jsou témata, kterým se budeme věnovat v rámci mého příspěvku. Využijeme naše zkušenosti a osvědčené postupy, inspiraci však můžeme načerpat také z řady výzkumů v oblasti pedagogické komunikace. Příspěvek si klade za cíl být nejen více praktický (65 %) než teoretický (35 %), ale hlavně užitečný (100 %)
Anotace anglicky
How to get students to engage with complicated topics? With a good question!
VytisknoutZobrazeno: 23. 8. 2024 00:23