2021
Jak zapojit žáky do náročných témat? Dobrou otázkou!
SUCHÁČEK, PetrZákladní údaje
Originální název
Jak zapojit žáky do náročných témat? Dobrou otázkou!
Název česky
Jak zapojit žáky do náročných témat? Dobrou otázkou!
Název anglicky
How to get students to engage with complicated topics? With a good question!
Autoři
Vydání
Učíme v globálních souvislostech VII. ročník, 2021
Další údaje
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Klíčová slova česky
výuková komunikace, učitelské otázky, dialogické vyučování, pedagogické kompetence, profesní rozvoj
Klíčová slova anglicky
classroom discourse, teacher's questions, dialogic teaching, pedagogical competence; professional development
Změněno: 24. 8. 2021 19:58, Mgr. Petr Sucháček
V originále
Jak to udělat, aby žáci byli ve výuce aktivní? Aby diskutovali i o náročných tématech tam, kde chceme, aby diskutovali. A nevyrušovali tam, kde se nám to nehodí? To jsou témata, kterým se budeme věnovat v rámci mého příspěvku. Využijeme naše zkušenosti a osvědčené postupy, inspiraci však můžeme načerpat také z řady výzkumů v oblasti pedagogické komunikace. Příspěvek si klade za cíl být nejen více praktický (65 %) než teoretický (35 %), ale hlavně užitečný (100 %)
Česky
Jak to udělat, aby žáci byli ve výuce aktivní? Aby diskutovali i o náročných tématech tam, kde chceme, aby diskutovali. A nevyrušovali tam, kde se nám to nehodí? To jsou témata, kterým se budeme věnovat v rámci mého příspěvku. Využijeme naše zkušenosti a osvědčené postupy, inspiraci však můžeme načerpat také z řady výzkumů v oblasti pedagogické komunikace. Příspěvek si klade za cíl být nejen více praktický (65 %) než teoretický (35 %), ale hlavně užitečný (100 %)
Anglicky
How to get students to engage with complicated topics? With a good question!