p 2021

Jak zapojit žáky do náročných témat? Dobrou otázkou!

SUCHÁČEK, Petr

Základní údaje

Originální název

Jak zapojit žáky do náročných témat? Dobrou otázkou!

Název česky

Jak zapojit žáky do náročných témat? Dobrou otázkou!

Název anglicky

How to get students to engage with complicated topics? With a good question!

Vydání

Učíme v globálních souvislostech VII. ročník, 2021

Další údaje

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Klíčová slova česky

výuková komunikace, učitelské otázky, dialogické vyučování, pedagogické kompetence, profesní rozvoj

Klíčová slova anglicky

classroom discourse, teacher's questions, dialogic teaching, pedagogical competence; professional development
Změněno: 24. 8. 2021 19:58, Mgr. Petr Sucháček

Anotace

V originále

Jak to udělat, aby žáci byli ve výuce aktivní? Aby diskutovali i o náročných tématech tam, kde chceme, aby diskutovali. A nevyrušovali tam, kde se nám to nehodí? To jsou témata, kterým se budeme věnovat v rámci mého příspěvku. Využijeme naše zkušenosti a osvědčené postupy, inspiraci však můžeme načerpat také z řady výzkumů v oblasti pedagogické komunikace. Příspěvek si klade za cíl být nejen více praktický (65 %) než teoretický (35 %), ale hlavně užitečný (100 %)

Česky

Jak to udělat, aby žáci byli ve výuce aktivní? Aby diskutovali i o náročných tématech tam, kde chceme, aby diskutovali. A nevyrušovali tam, kde se nám to nehodí? To jsou témata, kterým se budeme věnovat v rámci mého příspěvku. Využijeme naše zkušenosti a osvědčené postupy, inspiraci však můžeme načerpat také z řady výzkumů v oblasti pedagogické komunikace. Příspěvek si klade za cíl být nejen více praktický (65 %) než teoretický (35 %), ale hlavně užitečný (100 %)