KOLUMBER, Tereza. Distanční výuka očima studentů doktorského studia. In Na cestě ke spravedlnosti ve vzdělávání: pedagogický výzkum pro lepší praxi a politiku. 2021. ISBN 978-80-7392-367-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Distanční výuka očima studentů doktorského studia
Název česky Distanční výuka očima studentů doktorského studia
Název anglicky Distance Teaching through the Eyes of Doctoral Students
Autoři KOLUMBER, Tereza.
Vydání Na cestě ke spravedlnosti ve vzdělávání: pedagogický výzkum pro lepší praxi a politiku, 2021.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-7392-367-9
Klíčová slova česky doktorští studenti, distanční výuka, Covid-19
Klíčová slova anglicky PhD students, distance learning, COVID-19
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Tereza Kolumber, učo 447661. Změněno: 18. 1. 2022 15:55.
Anotace
V současné době se stala distanční výuka neodmyslitelnou součástí vysokoškolského života. Pandemie Covidu – 19 se dotkla jak vyučujících, tak i studentů. Doktorandi spolu se svým vnímáním distanční výuky patří mezi nejvíce opomíjenou skupinu a žádný z českých a minimum zahraničních dosavadních výzkumů řeší problematiku doktorských studentů. Doposud byli studenti zvyklí jen na blízký kontakt se školitelem, se spolužáky, znali své kolegy osobně a s tak rozsáhlou distanční výukou se zatím nesetkali. Vzhledem na tyto skutečnosti vznikla potřeba zabývat se začínajícími doktorandy, kteří se potýkají s distanční formou výuky. Cílem je zjistit, jak vnímají distanční výuku doktorští studenti v době epidemie Covid – 19.
Anotace anglicky
Distance learning has become an integral part of university life. The pandemic situation associated with COVID-19 has affected teachers, as well as their students. The PhD students’ perception of the distance learning is the most neglected area of interest. There is no national or foreign research linked to this area. Until now, students were only used to close contact with their instructors and classmates, they knew their peers personally and had not yet encountered such extensive distance learning. There was a need to analyze attitudes of commencing PhD students and their ability to cope with the distance learning. The main aim of the research is to ascertain PhD students’ perception of the distance learning during times of COVID-19.
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 08:16