NEKARDOVÁ, Barbora. Peer learning jako strategie učení se s digitálními technologiemi u vysokoškolských učitelů. In XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2021. ISBN 978-80-7392-367-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Peer learning jako strategie učení se s digitálními technologiemi u vysokoškolských učitelů
Název česky Peer learning jako strategie učení se s digitálními technologiemi u vysokoškolských učitelů
Název anglicky Peer learning as a technology learning strategy for university teachers
Autoři NEKARDOVÁ, Barbora.
Vydání XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 2021.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-7392-367-9
Klíčová slova česky pandemie covid-19, vysokoškolští učitelé, technologie ve výuce, vzájemné učení
Klíčová slova anglicky pandemic covid-19, university teachers, technology in teaching, peer learning
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Barbora Nekardová, učo 437818. Změněno: 16. 2. 2022 15:41.
Anotace
Cílem tohoto příspěvku je představit, jak vysokoškolští učitelé přistupují k učení se s technologiemi. Data vychází z výzkumu zaměřeného na zjišťování přístupů učitelů FF MU k zapojení digitálních technologií do výuky v souvislosti s přechodem na distanční výuku. Sběr dat proběhl prostřednictvím hloubkových polostrukturovaných rozhovorů s učiteli z Filozofické fakulty Masarykovy univerzity (n = 34). Výsledky ukazují, že i přesto, že si učitelé cenili podpory účelového pracoviště fakulty, vzájemné učení (peer learning) je pro ně významnou a přínosnou strategií.
Anotace anglicky
The aim of this paper is to present how university teachers approach learning with technology. The data are based on research aimed at finding out the approach of FF MU teachers to the involvement of digital technologies in teaching in connection with the transition to distance learning. Data were collected through in‑depth semi‑structured interviews with a teachers from the Faculty of Arts of Masaryk University (n = 34). The results show that even though the teachers valued the support of the special-purpose department of the faculty, peer learning is very important for them.
Návaznosti
MUNI/A/1245/2020, interní kód MUNázev: Kvalita ve škole (Akronym: Kva)
Investor: Masarykova univerzita, Kvalita ve škole
VytisknoutZobrazeno: 26. 8. 2024 11:22