ŠEĎOVÁ, Klára, Barbora NEKARDOVÁ a Katarína ROZVADSKÁ. Racionalisté a esoterici v digitální učebně: Pojetí výuky v době covid-19 očima univerzitních učitelů. In XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2021. ISBN 978-80-7599-196-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Racionalisté a esoterici v digitální učebně: Pojetí výuky v době covid-19 očima univerzitních učitelů
Název česky RRacionalisté a esoterici v digitální učebně: Pojetí výuky v době covid-19 očima univerzitních učitelůACIONALISTÉ A ESOTERICI V DIGITÁLNÍ UČEBNĚ: POJETÍ VÝUKY V DOBĚ COVID-19 OČIMA UNIVERZITNÍCH UČITELŮ
Název anglicky Rationalists and esotericists in the digital classroom: The concept of teaching in the covid-19 era through the eyes of university teachers
Autoři ŠEĎOVÁ, Klára, Barbora NEKARDOVÁ a Katarína ROZVADSKÁ.
Vydání XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 2021.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-7599-196-6
Klíčová slova česky vysokoškolské vzdělávání, digitální technologie, distanční výuka, covid-19
Klíčová slova anglicky higher education, digital technologies, distant teaching, covid-19
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Barbora Nekardová, učo 437818. Změněno: 16. 2. 2022 15:43.
Anotace
Na podzim 2020 jsme realizovaly kvalitativní výzkumné šetření mezi učiteli Filozofické fakulty MU. S participanty (n = 34) byly vedeny hloubkové kvalitativní rozhovory s cílem zjistit, jak přistupovali k zapojení digitálních technologií do výuky v souvislosti s nuceným přechodem na distanční formu výuky v průběhu jarního semestru a pandemie covid-19. V tomto příspěvku vytěžujeme data, v nichž učitelé odhalují své pojetí výuky, a ukazujeme, jakým způsobem se pojetí výuky propisuje do toho, jak učitelé přistoupili k digitální výzvě v době pandemie
Anotace anglicky
We conducted a qualitative survey on a sample of Faculty of Arts Masaryk University teachers in fall 2020. Thirty‑four teachers participated in in‑depth interviews. Our aim was to find out how teachers dealt with integrating digital technologies during emergency distance teaching in the time of covid-19 pandemics (spring term 2020). In this paper, we analyze data on teacher beliefs about quality teaching in higher education. Moreover, we show how these beliefs affect the teacher approach to technological challenges in pandemics.
Návaznosti
MUNI/A/1467/2020, interní kód MUNázev: Vyučování a učení na vysokých školách (Akronym: Vyučování a učení na vysokých školách)
Investor: Masarykova univerzita, Vyučování a učení na vysokých školách
VytisknoutZobrazeno: 3. 8. 2024 17:09