Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1792991, author = {Mavrogiannopoulou Lapšanská, Veronika and Kissová, Lenka}, booktitle = {29. Výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}, keywords = {Teachers’ competences, inclusive education, attitudes, professional framework}, language = {cze}, title = {Kompetence učitelů: Strategie versus osobní zkušenost}, url = {https://is.muni.cz/auth/publikace/edit?akce=edit#aut_h02}, year = {2021} }
TY - CONF ID - 1792991 AU - Mavrogiannopoulou Lapšanská, Veronika - Kissová, Lenka PY - 2021 TI - Kompetence učitelů: Strategie versus osobní zkušenost KW - Teachers’ competences, inclusive education, attitudes, professional framework UR - https://is.muni.cz/auth/publikace/edit?akce=edit#aut_h02 N2 - Přestože různé národní i mezinárodní dokumenty (např. Strategie 2030+) hovoří o nutnosti vytváření kompetenčních profilů či charakteristik kvality učitele, v praxi jsou tyto dokumenty často pouze obecnými vodítky pro učitelovy kompetence. Tato studie analyzuje, jak učitelé subjektivně vnímají svoje kompetence ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání a jak tento pohled odpovídá strategickým dokumentům. Při analýze vycházíme ze 34 hloubkových rozhovorů s pedagogickými pracovníky 3 škol s rozsáhlou inkluzivní praxí. Předběžné výsledky ukazují, že učitelé vnímají svoji přípravu jako nedostatečnou pro práci s rozmanitou třídou. ER -
MAVROGIANNOPOULOU LAPŠANSKÁ, Veronika a Lenka KISSOVÁ. Kompetence učitelů: Strategie versus osobní zkušenost. In \textit{29. Výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}. 2021.
|