Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1793870, author = {Koubek, Petr}, address = {Brno}, edition = {1.}, keywords = {teachers‘ subjective theories, professional development of teachers, multiple case study}, howpublished = {tištěná verze "print"}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-9809-1}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Subjektivní teorie a jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů}, year = {2021} }
TY - BOOK ID - 1793870 AU - Koubek, Petr PY - 2021 TI - Subjektivní teorie a jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021098091 KW - teachers‘ subjective theories, professional development of teachers, multiple case study N2 - Subjektivní teorie představují kognitivní struktury, které jsou relativně stabilní, a ačkoliv je jejich nositel nemá často verbalizovány, podle zjištění výzkumu řídí jeho jednání ve výuce. Cílem monografie je na čtyřech zkoumaných případech učitelek občanské výchovy ilustrovat jejich subjektivní teorie týkající se smyslu a cíle vyučovacího předmětu a psychodidaktické transformace těchto cílů v příležitosti k učení žáků. ER -
KOUBEK, Petr. \textit{Subjektivní teorie a jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 235 s. ISBN~978-80-210-9809-1.
|