Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1793876, author = {Chleboradová, Barbora and Kopečný, Petr}, address = {Brno}, edition = {1., elektronické vyd.}, keywords = {Inclusive school, education, communication, communication ability, impaired communication ability, specific language impairment, special educational needs, communication support}, howpublished = {elektronická verze "online"}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-9841-1}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Metodika práce s třídním kolektivem v inkluzivní třídě se zaměřením na žáky s narušenou komunikační schopností}, url = {https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2101}, year = {2020} }
TY - BOOK ID - 1793876 AU - Chleboradová, Barbora - Kopečný, Petr PY - 2020 TI - Metodika práce s třídním kolektivem v inkluzivní třídě se zaměřením na žáky s narušenou komunikační schopností PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021098411 KW - Inclusive school, education, communication, communication ability, impaired communication ability, specific language impairment, special educational needs, communication support UR - https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2101 N2 - Metodická příručka se zabývá vzděláváním žáků s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní školy a možnostmi jejich podpory. Teoretická část přibližuje východiska pro komunikační proces a jeho narušení v širších souvislostech se zaměřením na školní věk a reflexi v běžné i výukové komunikační situaci. Výzkumná část nabízí výsledky šetření, které vyplývá z dlouhodobé spolupráce se dvěma základními školami inkluzivního typu, v nichž jsou vzděláváni žáci s různými formami speciálních vzdělávacích potřeb. V těchto školách byly po dobu jednoho školního roku v pravidelné frekvenci realizovány aktivity zaměřující se na posilování komunikativní kompetence a sociálních vazeb ve třídě, v níž jsou vzděláváni žáci s narušenou komunikační schopností. ER -
CHLEBORADOVÁ, Barbora a Petr KOPEČNÝ. \textit{Metodika práce s třídním kolektivem v inkluzivní třídě se zaměřením na žáky s narušenou komunikační schopností}. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 126 s. ISBN~978-80-210-9841-1.
|