2021
E-learning : učení (se) s digitálními technologiemi
ZOUNEK, Jiří, Libor JUHAŇÁK, Hana STAUDKOVÁ a Jiří POLÁČEKZákladní údaje
Originální název
E-learning : učení (se) s digitálními technologiemi
Název anglicky
E-learning : Teaching/Learnig Using Digital Technologies
Autoři
ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí), Libor JUHAŇÁK (203 Česká republika, domácí), Hana STAUDKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Jiří POLÁČEK (203 Česká republika, domácí)
Vydání
2. vyd. Praha, 330 s. 2021
Nakladatel
Wolters Kluwer ČR
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/21:00119260
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-7676-175-9
Klíčová slova česky
e-learning; digitální technologie ve vzdělávání; učení; učitel; student; vzdělávání dospělých; didaktika; pedagogický výzkum
Klíčová slova anglicky
e-learning; ICT in education; learning; teacher; learner; adult education; didactics; educational research
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 19. 4. 2022 15:23, doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
V originále
Žijeme ve společnosti, v níž digitální technologie sehrávají stále větší význam. Staly se důležitou součástí všech oblastí lidského života a stranou nezůstává ani vzdělávání a školství. Zde se digitální technologie stávají významným prostředkem, který má potenciál nejenom napomoci vyučování a učení, ale podpořit mnohé inovační procesy. Základem uvažování autorů o e-learningu nejsou technologie samotné, ale především problematika lidského učení, ať už formálního či informálního. Kniha vychází z dlouhodobého studia otázek současného vzdělávání, teorií učení, e-learningu a také z empirických výzkumů v této oblasti včetně vlastních výzkumů autorů.
Anglicky
We live in a society in which digital technologies play an increasingly important role. They have become an essential part of every field of everyday life and education and schooling have not been left out. There, digital technologies became an important tool that has the potential to facilitate teaching and learning but also supports many innovation processes. The main viewpoint the authors maintain does not focus on the technology itself in e-learning but primarily on the aspects of human learning, whether formal or informal. This work is an outcome of a long-term study of questions troubling the current education, theories of teaching, e-learning and empirical research in this field including the authors’ own research as well.
Návaznosti
GA17-06152S, projekt VaV |
|