k 2021

Inovace ve výuce lékařské terminologie na LF v době dostančního vzdělávání

SALAYOVÁ, Andrea, Tereza ŠEVČÍKOVÁ a Libor ŠVANDA

Základní údaje

Originální název

Inovace ve výuce lékařské terminologie na LF v době dostančního vzdělávání

Název anglicky

Inovations in the teaching of medical terminology at LF MUNI during the time of online learning

Vydání

Týden CJV, 2021

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Centrum jazykového vzdělávání

Klíčová slova česky

distanční vzdělávání; online nástroje; metody hodnocení

Klíčová slova anglicky

online teaching; online tools; evaluation methods
Změněno: 10. 2. 2022 14:07, Mgr. Andrea Salayová, Ph.D.

Anotace

V originále

Přechod na distanční způsob výuky z důvodu pandemie přinutil všechny učitele přizpůsobit tradiční hodiny a zavedený způsob ověřování nabytých kompetencí novým podmínkám. Tým latinářů na Lékařské fakultě se v nové situaci snažil nepřistupovat k distanční výuce pouze jako k provizornímu řešení vynucenému okolnostmi, ale viděl také příležitost k zefektivnění práce na seminářích, k širokému zapojení dostupných online nástrojů a ke změnám ve způsobu testování a zkoušení. Věříme, že mnohé nově zavedené prvky úspěšně využijeme i po návratu studentů do učeben.

Anglicky

The change to online teaching due to pandemic forced the teachers to modify the traditional classes and the traditional way of evaluation. Team of the latin teachers at the Faculty of Medicine tried not to take this circumstance as a negative, but used it create more effective tools for students using various online applications. The changes were also made in the way of testing and examining the students. We believe that many of these new tools will be used even after our return to the classrooms in person.