2021
Inovace ve výuce lékařské terminologie na LF v době dostančního vzdělávání
SALAYOVÁ, Andrea, Tereza ŠEVČÍKOVÁ a Libor ŠVANDAZákladní údaje
Originální název
Inovace ve výuce lékařské terminologie na LF v době dostančního vzdělávání
Název anglicky
Inovations in the teaching of medical terminology at LF MUNI during the time of online learning
Autoři
Vydání
Týden CJV, 2021
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Centrum jazykového vzdělávání
Klíčová slova česky
distanční vzdělávání; online nástroje; metody hodnocení
Klíčová slova anglicky
online teaching; online tools; evaluation methods
Změněno: 10. 2. 2022 14:07, Mgr. Andrea Salayová, Ph.D.
V originále
Přechod na distanční způsob výuky z důvodu pandemie přinutil všechny učitele přizpůsobit tradiční hodiny a zavedený způsob ověřování nabytých kompetencí novým podmínkám. Tým latinářů na Lékařské fakultě se v nové situaci snažil nepřistupovat k distanční výuce pouze jako k provizornímu řešení vynucenému okolnostmi, ale viděl také příležitost k zefektivnění práce na seminářích, k širokému zapojení dostupných online nástrojů a ke změnám ve způsobu testování a zkoušení. Věříme, že mnohé nově zavedené prvky úspěšně využijeme i po návratu studentů do učeben.
Anglicky
The change to online teaching due to pandemic forced the teachers to modify the traditional classes and the traditional way of evaluation. Team of the latin teachers at the Faculty of Medicine tried not to take this circumstance as a negative, but used it create more effective tools for students using various online applications. The changes were also made in the way of testing and examining the students. We believe that many of these new tools will be used even after our return to the classrooms in person.