Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1799936, author = {Králová, Maria}, address = {Brno}, doi = {http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9940-2021}, edition = {1.}, keywords = {causal analysis; propensity scores; sales support; baseline sales}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-9939-5}, publisher = {Masarykova Univerzita}, title = {Metody kauzální analýzy pro měření efektivity podpory prodeje}, url = {https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2110}, year = {2021} }
TY - BOOK ID - 1799936 AU - Králová, Maria PY - 2021 TI - Metody kauzální analýzy pro měření efektivity podpory prodeje VL - Neuveden PB - Masarykova Univerzita CY - Brno SN - 9788021099395 KW - causal analysis KW - propensity scores KW - sales support KW - baseline sales UR - https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2110 N2 - Náklady společností na aktivity spojené s podporou prodeje jsou v rozvinutých ekonomikách čím dál vyšší, přitom ale z mnoha studií plyne, že mnohé aktivity na podporu prodeje generují zanedbatelný, žádný, nebo dokonce záporný zisk. Jednou z možných příčin tohoto nežádoucího jevu jsou nedostatečné analytické nástroje, které by umožňovaly efektivitu aktivit na podporu prodeje spolehlivě měřit. Běžně používané nástroje vedou k potencionálně vychýleným odhadům efektu podpůrných aktivit, a to kvůli nezohledněnému vlivu mnoha faktorů, které se v čase mění, mohou ovlivňovat ukazatele ziskovosti a nejsou při odhadování pod kontrolou. V monografii je představen nový přístup k odhadování základních tržeb (tedy tržeb, jaké by byly, kdyby se akce na podporu prodeje nekonala) pomocí metod kauzální analýzy. Tento přístup odstraňuje vychýlení odhadů z důvodu v čase se měnících faktorů, přitom stále zůstává dostatečně jednoduchý na to, aby mohl být implementován do běžné firemní praxe. V monografii jsou dále představeny metody kauzální analýzy, které mohou řešit mnohé problémy z oblasti marketingu a managementu, a přesto se v těchto oblastech jak v českém, tak i světovém kontextu téměř nepoužívají. ER -
KRÁLOVÁ, Maria. \textit{Metody kauzální analýzy pro měření efektivity podpory prodeje}. 1. vyd. Brno: Masarykova Univerzita, 2021, 174 s. ISBN~978-80-210-9939-5. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9940-2021.
|