Vplyv a odhaľovanie dezinformácií v online priestore
KUBIŠOVÁ, Dominika. Vplyv a odhaľovanie dezinformácií v online priestore. In Filozofická fakulta, Masarykova univerzita, 8. apríla 2021. 2021. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Vplyv a odhaľovanie dezinformácií v online priestore |
Název česky | Vliv a odhalování dezinformací v online prostoru |
Název anglicky | Influence and Detection of Misinformation Online |
Autoři | KUBIŠOVÁ, Dominika. |
Vydání | Filozofická fakulta, Masarykova univerzita, 8. apríla 2021, 2021. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | slovenština |
Typ výsledku | Popularizační texty a aktivity |
Obor | 60203 Linguistics |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | dezinformace, média, internet, kognitívní omyly |
Klíčová slova anglicky | misinformation, media, internet, cognitive bias |
Změnil | Změnila: Mgr. Dominika Kubišová, učo 428254. Změněno: 2. 2. 2022 11:45. |
Anotace |
---|
Workshop sa zaoberal fenoménom dezinformácií v online priestore. Jeho hlavnou úlohou bolo upozorniť na ich existenciu a na spôsob ako ich odhaliť. Jednou z tém boli aj kognitívne omyly či iné nástroje, ktoré pomáhajú k šíreniu dezinformácií. Cieľom stretnutia bolo poskytnúť nástroje pomocou, ktorých môžeme urobiť informované rozhodnutie a zachovať si "čistú hlavu" v záplave informácií. |
Anotace česky |
---|
Workshop se zabýval fenoménem dezinformací v online prostoru. Jeho hlavním úkolem bylo upozornit na jejich existenci a na způsob, jak je odhalit. Jednou z témat byly i kognitivní omyly či jiné nástroje, které pomáhají k šíření dezinformací. Cílem setkání bylo poskytnout nástroje pomocí, kterých můžeme učinit informované rozhodnutí a zachovat si "čistou hlavu" v záplavě informací. |
Anotace anglicky |
---|
The workshop dealt with the phenomenon of misinformation online. Its main task was to draw attention to their existence and how to reveal them. One of the topics was also cognitive biases or other tools that help to spread misinformation. The aim of the meeting was to provide tools with which we can make an informed decision and keep a "clear mind" in the flood of information. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1341/2020, interní kód MU | Název: Výzkum jazykových prostriedkov v oblasti politického marketingu na Facebooku (Akronym: Jazprosfb) |
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum jazykových prostriedkov v oblasti politického marketingu na Facebooku |
VytisknoutZobrazeno: 15. 7. 2024 22:45