KUBIŠOVÁ, Dominika. Vplyv a odhaľovanie dezinformácií v online priestore. In Filozofická fakulta, Masarykova univerzita, 8. apríla 2021. 2021.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vplyv a odhaľovanie dezinformácií v online priestore
Název česky Vliv a odhalování dezinformací v online prostoru
Název anglicky Influence and Detection of Misinformation Online
Autoři KUBIŠOVÁ, Dominika.
Vydání Filozofická fakulta, Masarykova univerzita, 8. apríla 2021, 2021.
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 60203 Linguistics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky dezinformace, média, internet, kognitívní omyly
Klíčová slova anglicky misinformation, media, internet, cognitive bias
Změnil Změnila: Mgr. Dominika Kubišová, učo 428254. Změněno: 2. 2. 2022 11:45.
Anotace
Workshop sa zaoberal fenoménom dezinformácií v online priestore. Jeho hlavnou úlohou bolo upozorniť na ich existenciu a na spôsob ako ich odhaliť. Jednou z tém boli aj kognitívne omyly či iné nástroje, ktoré pomáhajú k šíreniu dezinformácií. Cieľom stretnutia bolo poskytnúť nástroje pomocou, ktorých môžeme urobiť informované rozhodnutie a zachovať si "čistú hlavu" v záplave informácií.
Anotace česky
Workshop se zabýval fenoménem dezinformací v online prostoru. Jeho hlavním úkolem bylo upozornit na jejich existenci a na způsob, jak je odhalit. Jednou z témat byly i kognitivní omyly či jiné nástroje, které pomáhají k šíření dezinformací. Cílem setkání bylo poskytnout nástroje pomocí, kterých můžeme učinit informované rozhodnutí a zachovat si "čistou hlavu" v záplavě informací.
Anotace anglicky
The workshop dealt with the phenomenon of misinformation online. Its main task was to draw attention to their existence and how to reveal them. One of the topics was also cognitive biases or other tools that help to spread misinformation. The aim of the meeting was to provide tools with which we can make an informed decision and keep a "clear mind" in the flood of information.
Návaznosti
MUNI/A/1341/2020, interní kód MUNázev: Výzkum jazykových prostriedkov v oblasti politického marketingu na Facebooku (Akronym: Jazprosfb)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum jazykových prostriedkov v oblasti politického marketingu na Facebooku
VytisknoutZobrazeno: 15. 7. 2024 22:45