D 2021

Staff Support services and Digital Education in Nigeria: A Survey of Selected School Teachers in Abuja

KALU, Ntite Orji

Základní údaje

Originální název

Staff Support services and Digital Education in Nigeria: A Survey of Selected School Teachers in Abuja

Název česky

Podpůrné služby pro zaměstnance a digitální vzdělávání v Nigérii: Průzkum mezi vybranými učiteli škol v Abuji

Autoři

KALU, Ntite Orji

Vydání

Maastricht, The Netherlands, Proceedings of the Innovating Higher Education Conference 2021, od s. 280-291, 12 s. 2021

Nakladatel

European Association of Distance Teaching Universities

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Nizozemské království

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-90-79730-48-3

Klíčová slova česky

Inovativní učení; pandemie Covid-19; digitální vzdělávání; nigerijští učitelé; podpora zaměstnanců; zdroje

Klíčová slova anglicky

Innovative learning; Covid-19 pandemic; digital education; Nigerian teachers; staff support; resources

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 20. 11. 2024 10:29, Ntite Orji Kalu

Anotace

V originále

The Covid-19 pandemic disrupted traditional learning environments worldwide, forcing a shift to online education. In Nigeria, this transition was hindered by limited access to the internet and computers, posing significant challenges for teachers. This study employs a survey and questionnaire to analyze the experiences of teachers in Abuja, a region with comparatively better educational infrastructure. The research examines the support teachers received during the pandemic, their struggles amidst Nigeria's economic challenges, and the impact on their ability to deliver education. Drawing on scientific articles and qualitative analysis, the paper highlights the need for improved preparation for future pandemics, emphasizing sustainable education systems and support mechanisms for Nigerian teachers. It calls for an evolution in learning spaces to ensure adaptability for teachers and students in Nigeria and other developing countries.

Česky

Pandemie Covid-19 narušila tradiční vzdělávací prostředí po celém světě a vynutila si přechod na online vzdělávání. V Nigérii tomuto přechodu bránil omezený přístup k internetu a počítačům, což pro učitele představovalo značnou výzvu. Tato studie využívá průzkum a dotazník k analýze zkušeností učitelů v Abuji, regionu s relativně lepší vzdělávací infrastrukturou. Výzkum zkoumá podporu, které se učitelům dostalo během pandemie, jejich problémy uprostřed ekonomických problémů Nigérie a dopad na jejich schopnost poskytovat vzdělávání. Na základě vědeckých článků a kvalitativní analýzy článek zdůrazňuje potřebu lepší přípravy na budoucí pandemie s důrazem na udržitelné vzdělávací systémy a podpůrné mechanismy pro nigerijské učitele. Vyzývá k evoluci vzdělávacích prostor, aby byla zajištěna přizpůsobivost učitelů a studentů v Nigérii a dalších rozvojových zemích.