RODOVÁ, Veronika, Eva DITTINGEROVÁ, Katja ROPRET PERNE a Tomáš MOHAPL DOLEŽAL. Kurikulum pro wellbeing. Lužánky zvou učitele do hry. Online. první. Brno: Lužánky - středisko volného času Brno, příspěvková organizace, 2021. ISBN 978-80-85038-08-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kurikulum pro wellbeing. Lužánky zvou učitele do hry
Název anglicky The Well-being Curriculum - Lužánky calling teachers into play, 2019-2021
Autoři RODOVÁ, Veronika, Eva DITTINGEROVÁ, Katja ROPRET PERNE a Tomáš MOHAPL DOLEŽAL.
Vydání první. Brno, 2021.
Nakladatel Lužánky - středisko volného času Brno, příspěvková organizace
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-85038-08-8
Klíčová slova česky dramatická výchova, wellbeing, učitelé, žáci
Klíčová slova anglicky drama in education, well-being, teachers, pupils
Změnil Změnila: Mgr. Eva Dittingerová, učo 14298. Změněno: 21. 2. 2022 15:00.
Anotace
Dokument zachycuje náplň setkání s učiteli, uskutečněných v rámci projektu. Cílem těchto setkání bylo prostřednictvím tématu vlastní životní a pracovní spokojenosti objevovat potenciál dramatické výchovy a divadla ve výchově pro motivaci a podporu zapojení žáků v procesu vzdělávání, včetně těch se specifickými vzdělávacími potřebami.
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 07:04