c 2021

Praxe studijního programu Učitelství pro mateřské školy: Metodická příručka pro studenty

SYSLOVÁ, Zora, Lucie ŠTĚPÁNKOVÁ, Miroslav JINDRA, Iva KOUŘILOVÁ, Hana KŘÍŽOVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Praxe studijního programu Učitelství pro mateřské školy: Metodická příručka pro studenty

Název anglicky

Practice of the study program Teacher Training for Kindergartens: Methodical Handbook for Students

Vydání

První. Brno, 118 s. 2021

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-7982-3

Klíčová slova česky

Praxe; studenti oboru Učitelství pro mateřské školy; reflexe; portfolio.

Klíčová slova anglicky

Practice; students of Preschool Teacher Training; reflection; portfolio.

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 28. 2. 2022 09:39, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.

Anotace

V originále

Metodická příručka vznikla s cílem pomoci studentům bakalářského studijního programu Učitelství pro mateřské školy lépe se orientovat v systému pedagogických a didaktických praxí tak, aby měli ucelenou představu o jejich organizaci a vztahu k některým teoretickým předmětům. Současně by měla poskytnout hlubší vhled do vztahu mezi teorií a praxí prostřednictvím portfolia a přiblížit jeho funkci v samém závěru studia, tedy při státní závěrečné zkoušce.

Anglicky

The methodological manual was created with the aim of helping students of the bachelor's study program Teacher Training for Kindergartens to better understand the system of pedagogical and didactic practices so that they have a comprehensive idea of their organization and relationship to some theoretical subjects. At the same time, it should provide a deeper insight into the relationship between theory and practice through the portfolio and approach its function at the very end of the study, ie during the final state examination.