VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA a Michal ŠAFAŘÍK. Případová studie výuky elementárního psaní během distanční výuky. In Dokopy 2021, Doktorandská konferencia Pedagogickej fakulty PU, Zborník rozšírených abstraktov. 2021. ISBN 978-80-555-2848-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Případová studie výuky elementárního psaní během distanční výuky
Autoři VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA a Michal ŠAFAŘÍK.
Vydání Dokopy 2021, Doktorandská konferencia Pedagogickej fakulty PU, Zborník rozšírených abstraktov, 2021.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-555-2848-9
Klíčová slova česky distanční výuka; výuka psaní; elementární psaní; případová studie
Klíčová slova anglicky distance learning; teaching writing; elementary writing; case study
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 7. 3. 2022 09:45.
Anotace
Předkládaný příspěvek vzniká v rámci projektu specifického výzkumu Studie případu jako badatelský přístup ve výzkumu vzdělávání. Zaměřuje se na zmapování výuky psaní v době distančního vzdělávání v prvním ročníku základní školy. Podnětem k návrhu a realizaci předkládaného výzkumu byla aktuální situace vzniklá v důsledku pandemie Covid-19, která vyžadovala přechod na distanční výuku a s tím spojené specifické úpravy ve výuce prvopočátečního psaní.
Návaznosti
MUNI/A/1552/2020, interní kód MUNázev: Studie případu jako badatelský přístup ve výzkumu vzdělávání (Akronym: SPříP)
Investor: Masarykova univerzita, Studie případu jako badatelský přístup ve výzkumu vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 16:23