2021
Případová studie výuky elementárního psaní během distanční výuky
VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA a Michal ŠAFAŘÍKZákladní údaje
Originální název
Případová studie výuky elementárního psaní během distanční výuky
Autoři
VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA a Michal ŠAFAŘÍK
Vydání
Dokopy 2021, Doktorandská konferencia Pedagogickej fakulty PU, Zborník rozšírených abstraktov, 2021
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-555-2848-9
Klíčová slova česky
distanční výuka; výuka psaní; elementární psaní; případová studie
Klíčová slova anglicky
distance learning; teaching writing; elementary writing; case study
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 7. 3. 2022 09:45, Dana Nesnídalová
Anotace
V originále
Předkládaný příspěvek vzniká v rámci projektu specifického výzkumu Studie případu jako badatelský přístup ve výzkumu vzdělávání. Zaměřuje se na zmapování výuky psaní v době distančního vzdělávání v prvním ročníku základní školy. Podnětem k návrhu a realizaci předkládaného výzkumu byla aktuální situace vzniklá v důsledku pandemie Covid-19, která vyžadovala přechod na distanční výuku a s tím spojené specifické úpravy ve výuce prvopočátečního psaní.
Návaznosti
MUNI/A/1552/2020, interní kód MU |
|