a 2021

Případová studie výuky elementárního psaní během distanční výuky

VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA a Michal ŠAFAŘÍK

Základní údaje

Originální název

Případová studie výuky elementárního psaní během distanční výuky

Autoři

VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA a Michal ŠAFAŘÍK

Vydání

Dokopy 2021, Doktorandská konferencia Pedagogickej fakulty PU, Zborník rozšírených abstraktov, 2021

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-555-2848-9

Klíčová slova česky

distanční výuka; výuka psaní; elementární psaní; případová studie

Klíčová slova anglicky

distance learning; teaching writing; elementary writing; case study

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 7. 3. 2022 09:45, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

Předkládaný příspěvek vzniká v rámci projektu specifického výzkumu Studie případu jako badatelský přístup ve výzkumu vzdělávání. Zaměřuje se na zmapování výuky psaní v době distančního vzdělávání v prvním ročníku základní školy. Podnětem k návrhu a realizaci předkládaného výzkumu byla aktuální situace vzniklá v důsledku pandemie Covid-19, která vyžadovala přechod na distanční výuku a s tím spojené specifické úpravy ve výuce prvopočátečního psaní.

Návaznosti

MUNI/A/1552/2020, interní kód MU
Název: Studie případu jako badatelský přístup ve výzkumu vzdělávání (Akronym: SPříP)
Investor: Masarykova univerzita, Studie případu jako badatelský přístup ve výzkumu vzdělávání